//=time() ?>
I really hope survey skins aren't actually scrapped some just take a long time to be picked(?)
what gives me hope that #29 will release is that the Rain-Bear skin is from this same 2021 survey and has released on April 4th this year, so it might have some chance of releasing?
NOEL Perks on DRiP 💧
Festive mood 🎉
Donate only 4000 droplets and you can secure all except Eternal for 10000 droplets✨✨
Snapshot on 15th😊💞
Deadline to register is December 16th ⚔️The final champion will receive 15,000KC
#Elsword #PVP #Tournament
HOLIDAY SPECIAL 10% OFF ALL VGEN COMMS till Jan 10th 2026~
Please read my terms and conditions before ordering
Rush comms (within 48h): +30% additional fee
For business enquiries: lucernya21@gmail.com
🔗⬇️
My piece for @tgaaprecanon ~ 🐕🦺
the world needs more van zieks brother content
(leftovers are available until december 16th!)
#tgaa #aceattorney #dgs
🎉🤶⭐️Announcement⭐️🤶🎉
You will see my next new picture tomorrow (11th December).^^
I hope you are looking forward to it.
蓮ノ空5th神奈川Day2うろ覚えレポ「シャッフルユニットの曲に行く前に円陣の掛け声を任されるも、なんかわちゃっとなってわーってなるみらくらぱーく!の2人」
🏆All stages cleared! 🏆
Congratulations! 🎉
As a reward, all participants will receive an original wallpaper and a digital art book! 🎁
The contest is still running until December 15th!
Let's keep the celebration going! ✨
▼ Learn more!
https://t.co/OStyyUH3T3
蓮ノ空5th神奈川Day2うろ覚えレポ「平成ギャルズ!!!!の時のみーちゃん、もうこれくらいまで角度いってなかった???」
ドラクエ6、30周年おめでとうございます🎉
天空シリーズのリメイク待ってます。
バーバラの強化と掘り下げストーリーの追加をおねがいします🙇
#DQ6 #DQVI30周年 #DQVI_30th
実はすべり込み参加しました〜!
展示とかネップリができたら良いな(サクカ使い回し申し訳ないです🥹)
PICREA(ピクリエ)開催イベント 【言わぬが花にもほどがある 4th Birthday Special】 に参加します! https://t.co/YyLR7cDoCG
『KMNZ 5th ONE-MAN LIVE GOIN'UP』のキービジュアルを担当させていただきました!
気持ち圧強めでワルっぽい雰囲気の3人にしてみました。
どうぞよろしくお願いいたします
#KMNZ5thONEMAN
何かピンボケしているので、再ポスト(大変失礼)
夏から少しずつ描き進めてきた集合絵、ついに完成しました!
集合絵な故に、予想以上に時間はかかってしまったが、その分の達成感は半端ない。
(年内に間に合わんかと本気で焦った)
#オーガスト
#夜明け前より瑠璃色な20th