大久保瑠美さんはニパ子CVでいつもお世話になってます♪
これまでも「俺タワー」「ユバのしるし」「ラテール」「MAPLUS+」などなど色々な所で魂を吹き込んでもらってるぞー!

プレゼントではサイン色紙+ニッパーを1名様に!
みんなでニパ子を祝え!

97 130

Hi remember me? 🐻🐻

It really has heen wayy too long and I do apologise, but I have had barely any time to work any of my own projects.

I hope the quality makes up for it?
Also I still can't do any kind of people. So rusty. I cri.

2 22

仕事中カーナビに住所登録ない時はiphone使うんだけど、「日々の運転に癒しを」という事で、MAPLUSの皆口裕子さんの声買いますた。運転している時の僕は完全にキモいです。デュフフ…、

13 23


While Asuran is fighting for his very soul Skryn is trying to save him the only way he knows how to lmao😆🤣

2 10

As much as we all miss Bell, I think Braugh brings an interesting point of view to the story in

1 23

思わずMAPLUS+購入してしまったのだ… アライさんとフェネックに道案内してもらえるなんて、ガマンできなかったのだ…!>RT

374 701

I've been binging for the last weeks and I absolutely love it! I'm still behind on the story but I'm catching up <: hope you like this!

2 24

April 6th Via All Streaming Services
Remix Off the LP By X With Special Guest Prod By Cd's Avail Now Via Cop Here > https://t.co/LorUMtAyk0

9 18

I thought the squirrel from Emperor's New Groove would fit Billy nicely lol.

1 14

【お知らせ】セナがガチAIに!?MAPLUS+はSPJ様と共に、皆さまのドライビングを「楽しくする」世界初のメイドAIナビの実用化に向けて共同研究開発をスタートさせます。ご期待ください〜( ´∀`)

エディアとSPJがAIを活用した次世代カーナビ・ゲーム共同研究開発を開始! https://t.co/nHsa7XYauX

109 160

As a big fan of Sailor Moon... It needed to be done.
Ep. 30, 12/10 would get catfished again.

1 16

Last two! For some reason, these bros gave me some troubles xD But hey I got all these cameos/medallions done xD

3 18

Cameo/Medallions round two is complete! I got ice dragon Rey and a split monk/cleric [bearded] Himo. All that is left of this crew is the dwarven strength bros.

4 31

Got two cameo/medallions done from my backlog of fanart. I did the original sketches waaaaaay before Christmas. The rest of the group is coming. I am still behind on eps so I have some good listening material to hit up while I work.

5 39

Matt was lookin' majestic so I decided to draw him as a king

2 45

How to draw a dwarf....
1. make Hulks head big
2. draw hulk with dwarf face.
3. add armor.
4. color and done!

2 27

MAPLUS+様のスマホ向け位置情報ゲームMAPLUS++にてSDキャラデザインを担当させていただきました、冬コミではSDグッズも発売されますので、アプリと合わせてチェックしていただければ嬉しいです、私もDLするぜ~~!

2 11

【コミケ情報!】MAPLUS+コラボアイテム販売!
https://t.co/lZuyO2CMfo
キャラチェンジニパ子好評配信中!
エディアさんブースではセナちゃんとニパ子のオリジナルTシャツ販売!
なんと、今回もニパ子Tシャツお買上げの方には、CV担当「大久保瑠美」さんのサイン色紙が当たるかも??

22 33