遅くなりましたがレジェンディア14周年おめでとう!!!✨
そしてレイズの攻略戦お疲れ様でした!

69 183

TOL
今更にレイズをちまちまと始めてみたらシャーリィが可愛いこと可愛いこと!

58 228

hohohohoh thats a tol file ther
My lecturers are setting me loose with graded unit again and its making me feel a lot of stuff so

2 2

Why I never get anything productive done story wise? makes tol thicc girls or shortstacks and then I draw nothing but hentai! 👀 ENJOY!

2 10

[#kny spoilers] i luv genya and muichiro together bc theyre the classic tol/smol ship w heaps of contrasts but work together and take care of each other in battle 🥺❤️

30 153

Haven’t drawn much outside of commissions lately, but I have a few ideas of what I want to work on this week and I’m doing some inktober planning as well. In the mean time have an old soft sketch featuring tol Molly 💞

32 114

きまぐれ雑書きシリーズそのいち。TOL。
BGMが異様に壮大なのめちゃ好き。

0 0

大遅刻だけど、レジェ14周年おめでとう❣️

3 14

u should never leave ur trouble tol unattended

1 5

trouble tol and his tiny ass mom friend is a ship dynamic i can get down with

0 5



友A「TOLといえば?」
友B「やっぱBGMだよね!」
私 「バレーボールと過労死」

0 0

遅れましたが
レジェンディア14周年おめでとう!!

テイルズシリーズで一番大好きです!!

8 13

ブレイクダンス忍者、不可視のジェイ(cvうりょっち)をどうぞよろしく

3 18

ぎりぎり間に合った!ワルフェニちゃんでお祝い!レジェおめでとう!!

21 52

レジェンディア14周年おめでとうございます!これまでも、これからも大切な作品で、大好きです!

3 17