画質 高画質

Aunque yo no soy hincha de San Lorenzo, tengo un aprecio especial a este personaje por ser la primera "personificación" de un club de futbol en forma de chica anime que yo hice!🤭😆

8 142

Hey yo. This is 2023's art summary.

Important events:
- I completed my specialty residency
- I participated in the artwork of a game for the first time

Honestly I don't think I improved significantly but my excuse is that I was busy

17 82

アリアちゃんも、お誕生日おめでとうでした!!!

say ho yo!

71 233

銀魂キャラクター人気投票
もう開き直って毎日推しを押してますYO!
いま推しは何位なの…ホントがんばれ隊長!!😂
(30分でも推しを描いて癒されたい仕事のターン)

4 71

次の漫画で太る方はこちらですYO
多分来年の頭らへんで投稿予定です

24 165

Jjkmoots! I'm searching for new pals, if you don't mind with anikpop, hype another animanga and rant+random acc.

Minor, and homophobic dni yo. Just leave a trace and I'll hit you up.

2 15

✨ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ✨

Según yo quería descansar un par de días... Y los artes del hoyofair me ganan 💜✨✨ ay pls la ropa de Dehya y Yelan 💘💘💘 por otro lado el arte de Itto 🥺💘 para esto juego al Genshin... Motivación para dibujar 🤭💜

288 2157

¿qué es navidad? yo no sé 🤪 (rkgk?)

4 42

Estas dos cada vez llegan más lejos, yo solo digo 👀👌

0 6

🎉🎉🎉MERRY XMAS EVERYNYAN!!🎉🎉🎉
...
I actually hate xmas, dude
'cuz like, 'cuz like, yo, in my country we don't celebrate it that much, so seeing all those happy ppls around the world having a great time with fam and eating DELIC FOOD, is like. Yo I wanna some tasty food too🥺

1 32

「ぼん&○○で癖強セーターをお題に、4人で下書き線画塗り交換してみた!」
ラフ:こいけさん(@ koike3582)
線画:はりさん(@ yo919190koG)
塗り:キナコ
混ぜていただきました!😭🙏✨
可愛かろぉ〜!!!!
# ぼんさん何してんすか

31 317

Art! A-yo wassup bebi gurl 🐊

7 127

クリスマス🎄にユウバリン🍈を描いたついでに!
公式クリスマスアクスタ風にアイキャッチも作ってみたYO!!✨

57 194

Yo boi is back! with bachelor degree tittle on the back of his name

532 4930

Mamá: ¿Sabés cuánto están los 100 gramos de papas fritas sueltas?

Yo: No, por favor no me digas...

Mamá: 1300$ solo los 100g

Yo: NOOOOOOO AAAAAAAAAAAAA MIS PAPAS FRITAS

1 2

-bllk cw // spoiler manga

Sebuah teori.

Nama depan Hiori, yaitu Yo berarti domba. Setelah pertandingan dengan Ubers Hiori berkata "Sebenarnya aku adalah seorang yg sadis." Pada Isagi, apakah kita akan melihat kemampuan Hiori yg lebih hebat lagi kedepannya? Skill yg (cont..)

47 437