Més
Avui tocava
Segueixo amb la proposta de

3 9

ABSURDUS VINUS 3
Nova vinyeta dels dimecres d'humor amb

Amb el suport de la

https://t.co/OA9dfH6Oa6

4 11

Panxo amb els cabells llargs :')

0 1

Vinyeta per a Dar de Gracia, una associació mexicana dedicada a xiquets i xiquetes amb discapacitat.

"La vida no ha de ser una novel·la que ens siga donada, sinó feta per nosaltres mateixos". Novalis

4 10

Sabem que totes les teniu de sobres i que, ara especialment, sou unes Encara així, molts ànims i força amb aquest Passeu bon Dia de la Mare!👏👏👏

2 5

Estic com molt a full amb Atelier of witch hat

3 16

Pobres Es mengen el que nosaltres llencem al En Pasqual i els seus amics volen ajudar amb el problema del plàstic? Home, i taaaaaant!


Recordeu, el podeu comprar a
https://t.co/uilRDjZpEO
o
https://t.co/UwvCrRz3Ib

1 2

per gaudir
🧪 Convertiu casa vostra en un laboratori casolà amb aquests experiments científics per fer https://t.co/IRg3GeyrHa
⚙️ No us perdeu els vermuts de al . https://t.co/dsxOrZrMi2

2 8

Vaig al dia amb Made In Abyss i... joder

0 2

Amb confinament o sense, feliç a tothom!
Recordeu no matar més dracs dels necessaris.

25 56

Ja em sap greu, però el meu Sant Jordi m'ha sortit molt emprenyat i amb ganes de lluita (és un guerrer). Com a patró de Catalunya, li sap molt de greu tota la situació actual, però no suporta que al país se li apliqui l'article155, sigui per motius sanitaris...

3 18

Let’s spread the good vibes🗺 not the virus🦠
讓我們傳播良好的共鳴🗺而不是傳播病毒🦠


_👇🏻Buy👇🏻
Line Store theme search : Amb Goodfellas

_ 𝔸𝕄𝔹 ™

0 1

"Un confinats amb els llibres que corren per casa, sota una teulada de paper fràgil però tapa dura. Pàgines i temps rellegits. I les flors absents, les collirem quan sortim, que els camps n’estaran més plens que mai."

Gràcies per aquesta il·lustració, !

13 33

No fa falta, no fa falta, li diu a la lluna però ella amb la millor cara surt cada nit. No fa falta, ningú no passeja, ningú no camina. Però la lluna surt, tota la nit, quieta espera.

10 23

Perquè sí, perquè estimem la feina que fem i volem compartir amb vosaltres l'amor pels llibres... Cliqueu aquí 👉 🎬: https://t.co/pidy6w9gVs
📚

8 19

dimecres passat. Amb tota aquesta parrafada només volia compartir la imatge amb vosaltres, i llògicament si la voleu utilitzar sou ben lliures de fer-ho. Moltíssimes gràcies per tot el que esteu fent. Tant de bò tot canvï i us valorem tots plegats com mereixeu. Salutacions!

0 2

Saps que ara amb el clip studio encara faig menys capes? Tot el color una de sola. Una altra per la línia negra i diverses per cada efecte( efecte foc, etc...) El 99% del color és en 1 sola capa.
Barreja de no saber-ne més, mandra i gust per “pintar a la antiga “ 😅

1 3

🎨Presentem l'artista visual convidada amb qui hem tingut el plaer de crear la primera obra conjunta de la nova imatge gràfica

Descobriu totes les activitats relacionades👉https://t.co/lGbUMFSDUt

https://t.co/wqeeVFTpk5

4 30

🐎Lucky luke!
.
Ens tirem a la piscina i provarem de fer 6 personatges, a veure què tal!
.
Com sempre amb l’ajuda de n
.

2 5

Soeben hat die Bundesregierung die bundesweite Empfehlung für ein Verbot von Großveranstaltungen bis zum 31. August 2020 ausgesprochen, ob es uns trifft entscheidet demnächst die Stadt Potsdam.

Alle Infos auf = https://t.co/9a8DqLqtw3

12 16