//=time() ?>
本日更新です!!!!!
黒城凶死郎とバロム様だああああ‼️‼️‼️🌙👿
是非読んでみてください!!!!!!!!!
第2章20話「Duel Masters LOST」 #週刊コロコロ #デュエマLOST https://t.co/pypJU4reoF
先読み21話もあります‼️
Swordmaster March 7th! Please look forward to the print!! 🌸
#三月なのか #March7th #スターレイル #HonkaiStarRail https://t.co/eglNHcCCH0
【DBD】【DeadbyDaylgiht】【The Nemesis/The Mastermind/Albert Wesker/Leon/Jill/Ada/Rebecca】
Resident Evil/2V8💥ラクーンシティのアイツらが大暴れ!
#dbdfanart
#ResidentEvil
息抜きチャッカファイア❤️🔥
umm, if you don't mind it bolehkah saya bertanya...could you call me " My Master"?
【From You】鈴木 羽那
に出会ったよ!とっても素敵なアイドル!
https://t.co/T4kDKU7Phm
#シャニマス #idolmaster
やりました
【From You】鈴木 羽那
に出会ったよ!とっても素敵なアイドル!
https://t.co/XIFgjFsj7w
#シャニマス #idolmaster
💫✨THIS WEEKS SCHEDULE✨💫
I will be a part of #HeartfeltHarmonies Relay this weekend!! Lots of singing, drawing and dwarfing around this Valentines week 💘⛏️
Oshi mark ✨💫
General - #nanaasteria
Art - #artsteria
Memes - #memesteria
Clips - #clipsteria
Fan Name - Galaxy Gang
『[CORE MASTERS』3キャラ目『シュア・デ・パラモス』
実は「X」アイコンもこの娘です。
うまい具合にデザインの余白にハマったのでした☺️
@16bitnostalgia Not exactly gameplay improvements, but on consoles, they allow you to switch off random encounters and speed up battle, while the pixels got remastered😂
ANGELICA ASTERにて、『ブラッドベリー』を描かせていただきました! よろしくお願いいたします!
#angelicaaster #アンアス
Bro... is just read some Doujinshi from the "Lowlee kon" Goodfathers and indeed, what a master piece. Bring back 80's animu artstyle...
@iluvei When one of your favourite artist opens coms but yer broke so you just wanna lurk and watch the masterpieces of others soon tm 😭
ANGELICA ASTERにて、『シェル』を描かせていただきました! よろしくお願いいたします!
#angelicaaster #アンアス
ANGELICA ASTERにて、『ザクロ』を描かせていただきました! よろしくお願いいたします!
#angelicaaster #アンアス