本日発売の「カードゲーマーvol.60」、付録を紹介!
巻末特集の「FFTCG Opusシリーズ」からは、《イメージカード》、伊藤龍馬さん描き下ろしイラストのカード化です!!

https://t.co/mnVIa8wgG5

5 10

De souvenirs j'avais fait 1/2 opus et regarder la version film trilogie de G.U que j'ai bien aimé le concept
Mais jamais touché au remaster en plus je crois qu'il y a du contenu inédit quelques mois après les évènements
Mais là c'est une occasion de tous les refaire

0 1

HELP US WIN THE AWARD!

Remi: "Vote for me and Eddie so the world could hear her sing! Don't worry about the Oceaner, he doesn't matter."

How2Vote:

Go here 👉https://t.co/AOXn8eelw7

Enter in field 1: OPUS: Echo of Starsong
Enter in field 2: https://t.co/2Ee5pVJVWu

14 57

And dont even get me started on how Aoki, the mastermind of P1’s OG OST, died in a car crash back in 2002 and what does Atlus and Meguro do when they decide to remake P1 his magnum opus? Absolutely burn whatever he did and replace it with midtier ass at best

Jesus fucking christ

0 3

Coucou Twitter!
Ma chronique pour My hero's dream 4, un opus qui conclut merveilleusement bien cette série toute mignonne: https://t.co/wwAEWu4Pxf

Merci à pour ce beau SP 🥰🥰🥰

6 14

【News】ドイツのクラシック音楽賞「OPUS KLASSIK 2021」においてDENONレーベルのタイトルが2部門で受賞。受賞作品◆コンチェルト部門(チェロ):「宮田大(vc) /エルガー:チェロ協奏曲、他」◆交響曲部門(20-21世紀):「バッティストーニ指揮・東京フィル/ドヴォルザーク:新世界より、他」。

11 34

Featured Art of the Day: "Contemplation opus II". Buy it at: https://t.co/0gcpEF6ZOP

0 0

Hi! thanks for the opportunity! I’m opus…and here’s one of my latest works for my shop https://t.co/qGJ5hIOjBn tagging

1 7

100 MTG CARD ILLUSTRATIONS COUNTDOWN⠀
Day 38: Kraum, Ludevic's Opus. A stitched nightmare of a Skaab. I watched a few Frankenstein movies while painting this one.

0 45

Opus qui malheureusement est sorti vers la fin de vie de la GBA :/ Pourtant y jouer c'était que du BONHEUR ;)

0 2

[dont rt; old art]
i still hold this to be my magnum opus and if i ever redraw it, it'll be with their redesigns (which i have)

0 6

Allegra!

連休はいかがでした?
わたしは今日までお休みです(*´罒`*)
用事済ませたらゆっくりしたい〜

ポーカーチェイスが楽しくて、帰ったらまたやっちゃいそう…
配信はやるならETSかOpusか…やっぱりポカチェ?笑

今日も無理なく生きていきましょう🍀


0 15

Dans 4 jours, sort le tome 2 de Let's be together, un manga qui est pour moi un énorme coup de cœur. J'ai eu la chance de lire ce second opus en avant-première, et il est parfait! En attendant ma chronique et sa sortie, voici mon avis sur le tome 1: https://t.co/oq8SAOYF4c

7 24

opus - old line, newer design

0 0

とっても久々にアナログ描いた。OPUSフェイちゃんです。

0 1