//=time() ?>
Basura en el mar 🌊 'Ponyo en el acantilado'.
🎨 #FanArtGhibli por https://t.co/nXbcrow4oK
Yo cuando hago canibalismo 🗑️
#Tlacuache #Zarigueya #Basura
#comer #comida #delicioso
a smol gift for my sis and best friend, RainbowtheDragon on DeviantArt! <3
i love her new pluffy, his name is Asura and he's a Werepluff >:3c!
I drew fan art for "Flower and Asura"
花は咲く、修羅の如く
のファンアート描きました!!
#花修羅 #illustration #イラスト
#FANART
MY FRIENFD DRWE OUR SKIDSSS!!!!!! I LOVE IT
I a.m immeasurably happy i loev it I sjhdgedhsjjssjsiejh
A very poorly colored ver of this bc I am lazy but at the same time, I hate leaving things unfinished. Okay, now I gonna disappear into the void until july~ 🌸🌸
#修帝 #Taishakuten #Asura https://t.co/y51dcMX8Cn
My Asura Scrapper, Verrta! 🪛
As warmups and cooldowns for work, I want to chip away at this idea I've had in mind since I got the retro hammer. Progress is recorded this time instead of screenshots, so I'm excited to share that somewhere when it's done! #GuildWars2
Thank you for everything, king!
I seriously can't express how grateful I am over these past years, but you've brought us immeasurable happiness and good memories that'll surely last💕
I sincerely wish you all the best in the future!
お疲れ様でした! またね!!❤️
#Chihoart
@tranvilo Confirmo 🤣
Tantos años de caligrafías echados a la basura
(Y eso que no les mostré mi letra cuando estoy en clases de Cálculo xd)
@tranvilo Confirmo 🤣
Tantos años de caligrafías echados a la basura
(Y eso que no les mostré mi letra cuando estoy en clases de Cálculo xd)
【戀味立夏】
Little Story:https://t.co/kjhIZi0RKv
#修帝 #阿修羅 #asyura #asura #帝釋天 #taishakuten #帝釈天 #fanart #鳳梨 #pineapple #パイナップル #戚風蛋糕 #chiffoncake #シフォンケーキ
#yosoysmashu el dia que jueges earthbound es obligacion que kariix sea ness por la anedota de la pizza que se comio en el tacho de basura.
Hello!!!
Well after a break I made this fanart of Rosemary from Asura Blade. I hope you like it.
Now I will continue with other pending works (✿◡‿◡)
#fanart #asura_blade #digitaldrawing
パトレイバーコラボも残りわずか!ASURA回収は済みましたか?
ソロモン一行が帰った直後、負傷したお武さんに替わり派遣されたウィオラ・ママ巡査に後藤隊長のやれやれと太田さんのどよめく声、実家の様なエンドロールでしたがもう少し活躍が見たかったなぁ(強幻覚)
#アイサガ