画質 高画質

Algún día podré ser feliz o me sentiré como basura por el resto de mi vida?

0 5

Basura en el mar 🌊 'Ponyo en el acantilado'.

🎨 por https://t.co/nXbcrow4oK

30 240

Con el favor del de arriba, probablemente mañana hay basura nueva..

9 126

. 『阿修羅の亜種』
(Asura subspecies)

0 1

a smol gift for my sis and best friend, RainbowtheDragon on DeviantArt! <3
i love her new pluffy, his name is Asura and he's a Werepluff >:3c!

2 2

I drew fan art for "Flower and Asura"
花は咲く、修羅の如く
のファンアート描きました!!

0 2

My levels of mental instability are immeasurable

1 12

MY FRIENFD DRWE OUR SKIDSSS!!!!!! I LOVE IT
I a.m immeasurably happy i loev it I sjhdgedhsjjssjsiejh

1 4

A very poorly colored ver of this bc I am lazy but at the same time, I hate leaving things unfinished. Okay, now I gonna disappear into the void until july~ 🌸🌸

https://t.co/y51dcMX8Cn

2 13

My Asura Scrapper, Verrta! 🪛

As warmups and cooldowns for work, I want to chip away at this idea I've had in mind since I got the retro hammer. Progress is recorded this time instead of screenshots, so I'm excited to share that somewhere when it's done!

10 48

Thank you for everything, king!
I seriously can't express how grateful I am over these past years, but you've brought us immeasurable happiness and good memories that'll surely last💕
I sincerely wish you all the best in the future!
お疲れ様でした! またね!!❤️

18 96

Confirmo 🤣
Tantos años de caligrafías echados a la basura

(Y eso que no les mostré mi letra cuando estoy en clases de Cálculo xd)

0 11

Confirmo 🤣
Tantos años de caligrafías echados a la basura

(Y eso que no les mostré mi letra cuando estoy en clases de Cálculo xd)

0 1

el dia que jueges earthbound es obligacion que kariix sea ness por la anedota de la pizza que se comio en el tacho de basura.

0 1

Hello!!!
Well after a break I made this fanart of Rosemary from Asura Blade. I hope you like it.
Now I will continue with other pending works (✿◡‿◡)

2 5

"asura" mascotlogo.

please Likes and Retweets.

35 105

パトレイバーコラボも残りわずか!ASURA回収は済みましたか?
ソロモン一行が帰った直後、負傷したお武さんに替わり派遣されたウィオラ・ママ巡査に後藤隊長のやれやれと太田さんのどよめく声、実家の様なエンドロールでしたがもう少し活躍が見たかったなぁ(強幻覚)

39 89