画質 高画質

ONE PIECE FILM RED観ました〜
ウタちゃん良き良き……
逆光とTot Musicaが好きですわ

0 4

ぐりぐりは余計頭が痛くなります(ToT)

0 1

ok now that we've all established the importance of a cute npc selection you all gotta share your favorite HM/SoS characters you've married I'll go first (it's not my fault ToT/AP had a banger selection)

0 17

He estat escoltant la 1a part del i he dibuixat tot el qui he pogut. A veure si els/les identifiqueu, teatreires, teatreiros i teatreiris.

6 39

お絵かき欲がずっと燻ぶってて、こんな時間なのに描いてしまった。

映画見たいです。
「逆光」「ウタカタララバイ」「Tot Musica」をよく聞いてる。

0 6

UTAのTot Musicaって涅マユリとザエルアポロ似合いすぎる気がする

0 4

「Tot Musica トットムジカ」の歌詞で描いたウタ(AdoさんMV風)

謳え 破滅の譜(ウタ)を

18 66

"im losing my interest in playing tot" then suddenly i- OH MY GHAD ARTEM WING

6 33

おはようございます…サブ垢やらかしました…さよなら呼符10枚(ToT)

0 6

BUT THAT'S THE POINT!!!! KIMI WA HIKARI BOKU WA KAGE!!!!! sorry, my old bones are just screeching at this, I know you're being the devils advocate but I'm genuenly sad XD LOVE KAGE!!! he's so good ToT

0 1

玩了一個月終於會一點……TOT

30 319

WBHWJEJDHDBD TOT

IF WERE ON TOPIC

HERES MY CRINGEY OLD FANART I MADE

I ALSO HAD ONE OF ZANE N KAWAII CHAN BUT ITS SOMEWHERE ON MY IPAD

0 1

Tot Musica聴きすぎた映画未視聴勢が描いたウタ

1 3


Tot musica
ウタちゃんです。

1 4

『In the Dark』(Art theme is “Tot Musica”)

【話題のアニソンから昔のアニソンまで歌いたい 歌枠】で歌われたTot Musicaのイメージで描きました。
  

16 37

マサキさんこんばんは🌆😀お疲れ様です 我が心の女王陛下シーマ様❤ ブリティッシュ作戦での知らなかったとはいえ自分のした事への後悔の嗚咽 今でも耳に残っています(ToT)

1 5