画質 高画質

J'espère que ce beau dessin te plaira ma chère (à utiliser en cas de danger)

3 26

Humanoid versions of 's grung "Cas" and my warforged "P3NN-3"!

4 13

OVERDRIVEラストギグ、bambooさんのコメンタリー聞いてたら描けた。しかも配信+@時間だけで(勢い。CaSも好きなんですよ。アンデッド系な私は美禰子さんのボイスで昇天しまくってた、羽が見えたんですよ僕には。あと「両手広げて翼のふり」って歌詞マジで好き。改めてお疲れ様でした!

24 62

Le dilemme du souverainiste de gauche sur Twitter à 20h01 en cas de second tour Le Pen - Macron. Que tweeter ?

6 88

si c'etait le cas on serait pas revenues les mains vides 💀💀💀 https://t.co/oQhRsy7Jxz

0 0

Je commence à stream dans 1/2 semaine j'espère que ça compte 👉👈 en tout cas l'idée est géniale ! ✨

0 1

J'ai lu très peu de manga de sport mais c'est vraiment un genre que je trouve incroyable, en tous cas ceux que j'ai lu c'est des masterclass

69 621

とろ。ちゃんが描いてくれた
このイラスト本当にお気に入り🥺💗
可愛いCAS画出来た( ー̀дー́)و❕

0 4

Cudtom badge for Cas! Thanks!

3 24

Lola always loved ponies so she asked Cas if she could have a piggyback ride!^^ I think they’re having fun 💖💛

10 20

🔥🏰 La ville en flammes 🏰🔥

"Je foulerais les cendres de cette ville avec allégresse"

Je crois que j'ai un problème avec le feu en ce moment... et avec mon Lucien qui fait tout cramer, haha
En tout cas je suis très fier.e de cette

1 5

Added 2 items to my Etsy shop!! Beck enamel pins by and my 11x17 Cas holo prints!! 👀💖💖 pins are $9 and prints are $20 (not including shipping ofc)!! Video of the holo effect on the prints in the thread ⬇️

🌈 Check it out: https://t.co/G3mCgOTtAe

6 22

Pretty boy Cas. I play 'em for a campaign I joined recently. Now to draw his spider form... fml

1 4

Ⅰ/由中科院空天信息创新研究院研制的 C 频段多极化合成孔径雷达(SAR),最高分辨率 1 m,具备单极化、双极化和全极化能力,最大成像幅宽 650 km,成像工作模式可以扩展到 20 种,是 1 米 C-SAR 02 星(GF-3C)卫星的主载荷。GF-3C 卫星是国际上综合性能最高的 C 波段 SAR 卫星。
(CAS/AIR)

10 38

Each Thursday we will be highlighting one of the many pieces in the Colchester Art Society Permanent Collection.

Elizabeth Morris

Smack in Besom Creek, Etching, 29.5 x 36 cm

[CAS 79]

 

2 7

heyhey im cas/ice! An nby afab (they/she/he) and artist who likes to draw a lot of animals :)

1 9

Currently playing &
(renamed Savage Bees & Orius in NA)
Gotta love Japan <3

Hopefully they'll bring the bees to CAS in that "Capcom Arcade 2nd Stadium" collection. It's really fun! (too long when going for 16 rounds or 10M, but great for some 8 rounds action)

8 35

si tu adores l'illustration tu peux venir me voir dessiner ceci en live sur twitch si ça te tente je sais pas en tout cas c'est maintenant https://t.co/QcNCJzSY9f

2 23

Si al vostre cine no s'ofereixen sessions en català de 'Bèsties Fantàstiques - Els secrets de Dumbledore' us recomanem que us hi poseu en contacte i reclameu que posin la versió catalana. Si podeu reunir a més gent per a fer més pressió, us faran més cas. Hi ha precedents!

32 52

Ryuki invoque sa Persona : Psynclin d'œil 🤣🤣🤣 (Oui j'ai déjà traduit, on prend de l'avance au cas où 😂)

(Ryuki summoning his Persona, Wink Psync !)

Thank you for the editing 💜 !

0 0