Calling out to all my lewd friends for research support. I am looking for a highres version of this dakimakura (both sides) for a video I only waifux2ed a version for concept purpose but now I need godlike quality plz help

10 78

CWT54/PR04狛日新刊
《目標狛枝全員攻略》B5/36p/全彩
彈丸2ED後捏造,內容亂七八糟的歡樂向
隨書附送明信片+小襟章特典(送完即止)
非常感謝栞湊桑和Lehcar桑為這次本子插花
詳細試閱:https://t.co/Ssxy7blfud
---
台灣CWT54/兩天都在H30
香港PR04,(只會去DAY2周日,攤位號未有)

37 198


2EDその後、二人旅立つ腐れ縁。
何処へ行くのか。

カレリアの山道を乗り越え、グラスランドへ…

21 71


仕事(アニメ)編
・GW第2ED原画・ちょっと「盛ってる」スパイスガール💦
・同アイキャッチKクリ・描いた敵の中で最も大物‼️
・アニメージュ4月号表紙・ピンナップ背景原画。お馴染みのピンクの花です🌺
・OVA露伴キービジュ背景原画。「現在進行形」なのでよろしくです✨

55 191

My improvement, 1st, beginning of comic, 2ed, latest ch, 3rd, my art rn

0 4

Cosy glow Christmas
happy 2ed of December 😊
requested by

4 14

イース絵62枚目 【お別れです】
イース2ED
11月27日はいいフィーナの日と聞いて😊
 

53 116

Hello 1stv thank you for an artist with smaller audiences that's so cool of you .
2ed here are a few examples of my art, I personally think they are cute And thus here i am throwing my hat into the ring i also have like under 100 so I'll take any excuse to show my art.

0 2

's The One Ring RPG 2ed. is called "The One Ring - The Lord of the Rings Roleplaying Game" scheduled to release Nov 27. It is set 25 yrs after the defeat of Smaug. It has new art & maps. Check out these maps done by .

1 3

2ed winner of my sorry i couldn't decide witch one to draw so bamm both i hope you like them

2 5



明け方まで飲み交わしていた腐れ縁です。

2EDその後の、砦のイメージで。ちょっと廃墟になってしまったけど💦

あのビール樽が残ってるじゃないかと飲みだして、砦での思い出を語り合いながら、砦が陥落したとき失われた仲間への追悼を…

13 44


カラーコード:2ED1FE
主催/感謝:あずさん( )

『異国の花嫁は、その国に夜明けを連れてきた』

8 10

心の旋律 (#2ED Ver.) - 浜口史郎 - TARI TARI ミュージックアルバム ~歌ったり、奏でたり~ [Disc 2]

0 0


スターオーシャン2ED後のエクスペルに来たから大変なことに

0 0

GIF、画質が死んでるので完成画(切り抜き)の静止画。
レザードのマントに星屑散らすのはちゃめちゃ楽しかったから、黒い服着てる人描く機会があればまたやりたい。VP2ED、もしあのときレザードが勝利してたらさぞかしドヤ顔でレナス攫っていくんだろうな~というイメージ絵。

3 5

エンライもんさんカード担当しました(。•̀ᴗ-)b✧
サガっぽい感じでってコトで、裏面はロマサガ2EDパロ。ドット絵難しかった〜。ロマ2だからパンチはきっとマシンガンジャブか千手観音。

0 29

Last day to see the exhibition from the People's Prize Winners, Sandy Bartle and Sally Whitrow. Closes at 4pm. Lovely lazy way to spend = shop NG1 2ED

1 1

Headshot giveaway!!!

I recently reached 1000 followers over on amino 🎉🎊

I want to celebrate by giving away a painted headshot :D

The winner will be drawn on January 2ed

To enter this giveaway you just have to:

1)Retweet this post

2) comment who your favorite YouTuber is

32 71

December 2ed
Someone asked me to draw Rainbow dash so I drew her as a elf 😜
anyone got any suggestions what characters should be in my advent calendar?

4 17

そして今回の結婚式は長年のお付き合いになるときメモGSクラスタにも泣いていただきたくて、チャペルからの退場時はGS1DS版のエンディングテーマ「Happily Ever After」を、花嫁の手紙の間はGS2ED「渚にて」を流してました。実は二人のSDキャラも描いたよ…! 

17 41