D’aquí a una setmana comença el saló del manga []. I el hi serà amb un estand i moltes sorpreses. Del 8 a l’11 de desembre al recinte de la Gran Via

58 293

Amb acabem de publicar Historia gráfica de la Guerra Civil () un volum que explora i recull la producció gràfica més popular i oblidada d'aquell dolorós període: vinyetes satíriques, caricatures, historietes i il·lustracions aparegudes en diaris, revistes,

28 51

Calendari d'advent!

A partir de l'1 de desembre, cada dia del mes pujarem un a les xarxes socials. 👉Cada setmana, sortejarem el llibre amb més «m'agrada» de la setmana anterior.

Com participar?
- Seguix-nos.
- Dona-li al «m'agrada» a les publicacions.
- Comenta-les.

1 1

Si us agrada rebre una postal , no us podeu perdre aquest magnific projecte editorial https://t.co/PXpdY8jEDq amb il·lustracions de la

5 8

...y uno para hoy y para toda su belleza y alegría 🌹

...Collage monotipo, dona amb flores, despues de Picasso.

0 2

Avui es dia de posar-se al dia amb en català al encara que Azumane no ets gaire convençut de sortir a les pantalles XD

3 18

...and one for the night 🌙

...El beso amb flores, medios mixtos.

0 2

🧩🧠A ‘La primera pedra’ ens agrada tenir bons hàbits i aquesta setmana parlem sobre la reconnexió entre el cos i la ment amb Elena Puig Guitart🧩🧠

0 6

🏆 La francesa, amb la seva companya Béryl, és la vigent campiona del World Cosplay Summit 2022 celebrat al Japó

https://t.co/V5zL6X5l0H

0 8

El xic de la foto és Devid Ebers, i la vida no ha estat generosa amb ell. Per desgràcia, ha hagut d’afrontar algunes pèrdues tràgiques, motiu pel qual no troba el seu lloc al món.

1 3

El cap de setmana passat es va presentar “L'Univers de la fruita” a la convenció anual d', una obra amb la qual he volgut representar els valors i compromís d'aquesta associació amb les empreses fruiteres catalanes.

1 4

Ara que ha sortit el nou episodi us podem anunciar, amb molta il·lusió, que farem el nostre primer programa en rigorós directe i amb públic al Serà el divendres a la tarda al Radio Music Stage. Amb un convidat... 🤩🤩🤩🤩

Ens hi voleu acompanyar???

21 84

Avui tindrem la nostra al canal de twitch de parlant de shōjo manga junt amb la i . Us esperem a totes aquest vespre!!
⌚️20 hores.
📍https://t.co/hOiwAKPEml

9 13

...and one to kick off the day 🌹

...El beso amb flores, en estilo de Matisse.

0 2

okay maybe people can make deez nut joke with my pseudo, is that a revenge because of the french cheese i have show you ? is that an war act amb ?

0 3

ART I VERMUTS DE TARDOR
A la Fundació Antoni Tàpies

Tots els DIUMENGES de novembre del 2022

Visita comentada a les exposicions vigents d'Antoni Tàpies i Bruce Conner i vermut a la terrassa del museu. Amb la col·laboració de Morro Fi.

+ info https://t.co/v2tz4DC74e

0 0

El còmic el vaig situar en època basant-me amb els jaciments d’#Empúries i Em temo que l’ambientació és formal, aprofito per tractar un tema contemporani embolcallat en una ambientació històrica.

0 2

WTF OSIGUI ESTAVEM PARLANT AMB EN FA UNA HORA I DE COP ENS PASSA AIXO ESQUE FKSBDLS
ANEU A DONARLI AMOR PQE ES MEREIX TOT AQUEST SENYOR CARLES TESTIMO MOLT 💛💛💛

Esque mola que flipes osigui estic en shock

3 56

IMPORTANT: ha tornat a destruir un altre , aquest cop ha superposat la pista M+E (música i efectes) del remasteritzat japonès amb l'intent de "remasteritzar" l'àudio català però això genera GREUS interferències i defectes en comparació a l'original:

48 74