1/24 スーパーセブン
リアフェンダーを作りました。
フロントとは違って形状は簡単ですがボディとのフィッティングが面倒です。
ボディ面をスキャンから再生して切り取ります。
ゴムシール、裏にコントロールアーム固定穴も
  

0 23

ケーターハムスーパーセブン
サイクルフェンダーと取付ステーをモデリング。
スキャンから寸法が必要なナックルパーツをCAD化。ナックルのセンターと上部くびれに嵌合を付け2点接着できるようにしました。
ステーの剛性がもつかどうかだな。
  

1 38

1/24 ケータハムスーパーセブン
ホイールは8本スポークにしました。
BDRやJPEなんかによくついてるやつです。
タイヤのディテール入れると激重になるので最後です

2 33

Good morning everyone I hope you going pretty good! Enjoy your day/night💜 ARTIST: ME DONT COPY OR REPOST ‼️❌🚫❤️

2 8

デイトナコンペティション
ホイールを作りました。
カッコいいホイールですね!!

3 50

デイトナコンペティションその2
スキャンしたメッシュデータをFUSION360へ。
その上からフォームモードでなぞってそれらしい面を作りました。ライト周りやフェンダーをボディに合わせて切り取るときにメッシュではできないので新しい面を作りました

5 52

Dejare una ilustración de Natasha siendo explusada de la nave o algo asi quise hacer xd

0 2

[How cruel, that even in his dreams, there's nothing he can say to make Goro stay.]

My part of the I got to draw for and her fic is so so good and I cried at the end😭😭👌 https://t.co/aqsr056GGf

68 156

Twin Happiness - 双子の幸福
and having a Good Time together~🥰

Since costume included to
Which Character suit and then? 🤔

Some Commission of for

128 331

This time it's Elys and me! I was assigned to draw for this really great fic! Be sure to check out the others in our tag

https://t.co/tR48ehuKzf

11 22

1/24 GT40Mk2 エンジン
キャブレターを載っけました。
  

6 36

Look, I ain't great at this sort of thing, but I tried. I was paired with for the Please give this a read! It's so soft and Armae should write more 💕

https://t.co/duX8M7dzuh

Please be sure to read the tags!

12 28

ฉันไม่ต้องการดอกไม้ ขอเป็นคุณแทนคำว่ารักได้ไหม 💙
//เขิน 🥴



114 56

~แค่วันนี้ได้สบสายตา~

10 0

ดีใจที่ได้รู้จักกัน
ขอบคุณทุกโอกาสที่ทำให้คุณมีวันนี้
อยู่ด้วยกันไปนานนะคะ💙

📸
🖍





152 70

แต่งค่ะ !!
//ยื่นนิ้วนางข้างซ้าย 👰🏽


40 18

นะคะ แล้วยิ้มเห็นเขี้ยวอ่ะ
งื้ออออออ

12 1