//=time() ?>
[OC] Tec. Please like, share, and retweet, it would mean the world to me!
しごおわ。
上6遠心縁下にパホッたメタルコアがあり除去したら抜歯対象じゃないの?って髄床底がない。
4・5もTECだし、EXTしてBrがいくない?と提案しても極力抜きたくないとしぶる。
なのでCの字なコアを作ってTECを作る。
管理できず歯肉が腫れて抜きましょうと引導渡すためだけのレジンコアとTEC
@FanartDoAlex @alexsmrpg
Um mega copilado de fanarts do alex com:ALEX.EXE,ALEX NO SHOPPING 3,MAJIN GENO E GENO E ALEX NA TEC TOY
ESPERO QUE GOSTEM
Je sais que j'en parle en retard mais j'ai enfin fait CellMax et beaucoup parle de la difficulté mais en réalité le Boss est aussi dur et RNG que le ESBR EXTREME TEC à l'époque. Sauf que là la nécessité d'accomplir le niveau est moindre. Je comprends mieux la difficulté
Bienvenidos de la Liga de No Fanarts, donde están mis OC que han aparecido mínimo una vez en TEC desde 2021 digitalmente, y que no les han hecho nadie ningún fanart, ¡bienvenido teniente!
#OC #TheEderCompany #ironia #Digital #digitaldrawing #digitalillustration
@sn1ttrdog Same fam
I promise I don't just like/draw Tec-9s, they're just my favorite 😂
Also an avid gun collector irl 🤙
#FelizCumpleaños a Trish!!!!! La amante de la moda (y medio enojona) cumple años el 25 de este mes, así que le di esto, @RykerMdz aquí está un regalo por parte de todo TEC para Trish, que disfrute ella, lo que contiene ahí.
@VMarkyvolk @FangSlade27 interesting tec.
sure be a shame..
if it were to fall into mama's hands...
if you get lucky, your parasite may be the perfect companion to your TEC NFT ✨
Parasite Freemint coming soon 👁️
How can this get any better? Oh, they're bringing Father Valley into this (from Ram's Catwoman run?!). Wait there's a Tec Knight variant too by Alvaro Martinez?! Whoa. Also eep that's a lot of Cass on the variants this month.
This variant for Sword of Azrael brings me such joy bc I fucking LOVED early rebirth TEC
Depois de 900 dias e 900 noites
Eu finalmente terminei o ultimate desenho do grupinho do mine do tec
#Minecraft #fanart #digitalart #furry #furryart #ArtistOnTwitter
とりあえず単純に調べるとBatman誌での表紙初登場回は#11 (1942/7)で、Detective comics誌での初登場表紙回は#62 (1942/4)であり、カバーデート上だとtec#62 が早いのでこれが一番最初ということではとなるが実はtec#40 が一番最初説が有力の話をちょくちょくみかけた。なる程…
山蛙様(@YamaFrog0914 )主催、「指揮官が死んだ時の人形の反応合同」にTEC-9で参加させて頂きました!
是非、チェックしてみてください! https://t.co/KLbyrHFcKh
MAJ du site https://t.co/B4miQayGgd :
- Ajout des fiches du Trio GT ZLR et Tenshinhan INT LR
- Ajout d'une team pour Pan GT TEC
- Correction du texte de certaines teams Redzone