画質 高画質

I forgot Microsoft paint doesn't have a layer function.

1 7

Microsoft様電話来た。
ファームフェアのせいで
反応しすぎ問題かもと。

ペンについては、話したけど。
また不具合だと思ったら次はペンを交換しましょう。
と言うことになった。。。

法事でした。
ご住職が天然すぎて笑っちゃうよぉ。

    

4 67

i make stuff in microsoft paint!

63 491

Yo I finished my techno art cuz apparently the Microsoft store account on insta wanted me to

10 45

I don't know why I have the feeling of seeing this somewhere or is it just me?

Collab with:

4 47

Happy 30th Nicktoons! Here’s a few Nickelodeon related art pieces I did back in the day on FireAlpaca and Microsoft Paint.

10 35

Según yo ya había Twitteado esto pero aún así aquí está las dos "Cortanas"

6 20

Retrato de Bill Gates, of por by el Artista Plástico y Heráldico Victor M. Martinez. Dibujo 28x22 cm, Apoye El Arte y Los Artistas Nacionales con su patrocinio. 🇻🇪

1 3

Microsoft Whiteboard adventures part 1

A friend and I did an art swap sorta thing where we gave each other a character to draw. He gave me Killua bc I am a shameless simp



0 11

You think we'll get a repeat of The Noble 14 for the 360 Halo games when Microsoft ends their Xbox Live services?

1 4

npmのスコープにおける任意のパッケージの改竄 - RyotaK's Blogはじめにスコープを管理しているDefinitely Typedは、Microsoftから支援を受けているものの、Micr… https://t.co/gJzDCo9rGO

0 0

btw told me the other day to draw an oc on microsoft paint so this square guy is my avatar now ✌️ (maybe other artists can draw it in a good way)

10 34

What’s the point of Crunchyroll making a collab with Microsoft for game pass if it’s only for players that never used it? It’s honestly lame that I can’t get it bc I used the 1-2 weeks trial. I have to make a new account to use it.

0 1

"Ho ho? Back for more Research? I gotcha fam"
-Microsoft Edge, InPrivate Mode

11 184

フォトアプリ前は右下の↗↘押したら左みたいな全画面になってたけど、今はなんか右みたいに縁が出るようになって拡縮しても縁が残るのだよ。
Microsoftサポートに聞いてもさっぱりだったしなんだろ?

0 1

Hoy fue el día 5... el tema era: Microsoft Flight Simulator, pero no tenia idea de que hacer jajaja

3 8

Windows365が話題になっているので懐かしのOSタンの画像を張ります
These are fan art of Microsoft Windows, called OS-tan.
My favorite is Windows2000-chan.
She's so lovely.

6 14

Compartan si son 🥰 mitad de semana! no olviden tomar agua y ¿Qué van a jugar hoy?

1 7