//=time() ?>
Yo I finished my techno art cuz apparently the Microsoft store account on insta wanted me to #dreamsmpfanart #dreamsmp #technobladefanart #technofanart @Technothepig
I don't know why I have the feeling of seeing this somewhere or is it just me?
Collab with: @condylonucla
#Microsoft #fanart #digitalart #arte #Alex #Minecaft #SuperSmashBrosUltimate
Happy 30th Nicktoons! Here’s a few Nickelodeon related art pieces I did back in the day on FireAlpaca and Microsoft Paint. #Nicktoons30
Según yo ya había Twitteado esto pero aún así aquí está las dos "Cortanas"
#cortana #Halo #HaloInfiniteMP #Microsoft #Xbox20 #fanart #digitalart
Retrato de Bill Gates, #cute #Portrait of #BillGates, por by el Artista Plástico y Heráldico Victor M. Martinez. Dibujo #drawing 28x22 cm, Apoye El Arte y Los Artistas Nacionales con su patrocinio. #patrocinio #Microsoft #Arte #Art #FanArt #Artista #Artist #Tech #Venezuela 🇻🇪
Microsoft Whiteboard adventures part 1
A friend and I did an art swap sorta thing where we gave each other a character to draw. He gave me Killua bc I am a shameless simp
•
•
•
#digitalart #anime #illustration #drawing #killua #hxh #hxhart #killuazoldyck #HunterXHunter
You think we'll get a repeat of The Noble 14 for the 360 Halo games when Microsoft ends their Xbox Live services?
npmの@typesスコープにおける任意のパッケージの改竄 - RyotaK's Blogはじめに@typesスコープを管理しているDefinitely Typedは、Microsoftから支援を受けているものの、Micr… https://t.co/gJzDCo9rGO
btw @Moro0986 told me the other day to draw an oc on microsoft paint so this square guy is my avatar now ✌️ (maybe other artists can draw it in a good way)
Sound from a #lobster who swims in the water through my tinnitus
#NFTart #DamienHirst #BillGates #Microsoft #SatyaNadella #Art
What’s the point of Crunchyroll making a collab with Microsoft for game pass if it’s only for players that never used it? It’s honestly lame that I can’t get it bc I used the 1-2 weeks trial. I have to make a new account to use it.
"Ho ho? Back for more Research? I gotcha fam"
-Microsoft Edge, InPrivate Mode
フォトアプリ前は右下の↗↘押したら左みたいな全画面になってたけど、今はなんか右みたいに縁が出るようになって拡縮しても縁が残るのだよ。
Microsoftサポートに聞いてもさっぱりだったしなんだろ?
Hoy fue el día 5... el tema era: Microsoft Flight Simulator, pero no tenia idea de que hacer jajaja
Windows365が話題になっているので懐かしのOSタンの画像を張ります
These are fan art of Microsoft Windows, called OS-tan.
My favorite is Windows2000-chan.
She's so lovely.
#Microsoft #Windows #Fanarts #illustration #anime
#Gamers Compartan si son 🥰 mitad de semana! no olviden tomar agua y ¿Qué van a jugar hoy? #Steam #Playstation #Xbox #Microsoft #Sony