画質 高画質

そしてハロウィンからもう二日経っちゃったけど納品自慢ー!!
とりあえずレナーテに帷にアウラ、や、やばい可愛い……!

『第六猟兵』(C)モチハズク/kb/トミーウォーカー
『第六猟兵』(C)モチハズク/荻灯/トミーウォーカー
『チェインパラドクス』(C)モチハズク/kb/トミーウォーカー

0 0

A Halloween art
Hitomi:Nessa(Pokemon)
Nomoto:Yahiko(Naruto)
Eruza:Shiro(Sewayaki kitsune no senko-san)
Taiga:Jet(Neon Angwelique!)
Ui:Twin Tail red(Gonna be the twin tail)
Okajima:Iron Tager(Blazblue)

2 11

こんにちはぁ💕
ハロウィンも終わってだんだんと年末が近づいて来るねぇ

今日は11月のカレンダーをお届けするよぉ💛

今月のテーマは晩秋のキャンプ!
炭火で焼くサンマはとってもおいしそう🐟

ミカンは焼いて食べると甘くておいしいらしいよぉ🍊

スマートフォン用(960KB)

4 41

早速お題箱ありがとうございます〜〜❤️‍🔥❤️‍🔥kbさんとマル焼手!

31 144

Aca las versiones exe de 3 de mis robots

Gas man ExE
Altura:1,30
Peso: 50 kb
Ancho: 2 m
Navi de un cientifico de una planta quimica

Triton man ExE
Altura:1,80
Peso: 1 G
Navi de un multimillonario

Show man ExE
Altura:1,50
Peso: 130 mb
Navi de un ex director de cine famoso

2 7

万圣kb🎃❄️🌰
线稿毒奶大成功!好耶!我太行了!

83 266

\New Arrival/
BLACK SMOKER RECORDSより、お香立て、お香、MIX CDが入荷しました🌿

▪︎ KB HANDSIGN INCENSE STAND / HTKB ¥29,700
▪︎ STICK INCENSE "BLACK RAIN" / HTKB ¥2,200
▪︎ KILLER-BONG / SAX BLUE 11 ¥1,650

1 4

im about to sob in public kb omg this is so precious

0 1

หม๋าป่าจะแง่งแง่งแง่งแง่งแง่งแง่งแง่งแง่งแง่งแง่ง เอาขนมคุณมา!

//commission by kb_iiii 🌝✨

0 5

Recently, I saw some papers on the separation of image colors and sketches, so I sorted out an idea that I had two years ago, and opened it up: https://t.co/vX3jgtZZ1d
It's a neural network model for extracting regions from an image. The size of this simple model is just 600KB.

0 2

In MEANWHILE... this week we take a look at the new campaign from https://t.co/f6FRvdqMql ^KB

4 6

Our next comic is by & from - this is the penultimate issue of this brutally beautiful comic and I love this cover ^KB

2 3

kb「さぁ行こうか!」

73 216

Our this week is - the fabulous pulp adventure series from & - I adore this beautiful series and you should pick it up today ^KB

3 7

サムデイのニューシングルはなんとASPARAGUS忍さんと意見交換しながら作りました!!漢の全パート修正無しの史上最高ドエモソングになってます!!REC当日 へ行く途中KBの車が故障したり色々ありましたが、無事にリリースできました!最高です!!
11/20(土)のイベントもよろです!! https://t.co/luXyuExeVa

2 15

Evil BK be like:

yes i'm KB

0 2

やったー!ありがとうございます🥳
さくさんの描かれる瞳の大きくて可愛い子が大好きなので…自宅kbを是非…🙏

0 0

(擬kb)
ゆめでら19周年(…ですよね?!😳)
おめでとうございます🎊✨

16 77

stlah skian purnama, akhirnya bisa setor lagi....🙂🤪

Keluarga Share House nih,
bapack , ii , dan Roy

Bisa bgt nih jadi Duta KB wkwkwk 😂🤣




24 149