//=time() ?>
そしてハロウィンからもう二日経っちゃったけど納品自慢ー!!
とりあえずレナーテに帷にアウラ、や、やばい可愛い……!
『第六猟兵』(C)モチハズク/kb/トミーウォーカー
『第六猟兵』(C)モチハズク/荻灯/トミーウォーカー
『チェインパラドクス』(C)モチハズク/kb/トミーウォーカー
A #Killingbites #キリングバイツ #kb_anime Halloween art
Hitomi:Nessa(Pokemon)
Nomoto:Yahiko(Naruto)
Eruza:Shiro(Sewayaki kitsune no senko-san)
Taiga:Jet(Neon Angwelique!)
Ui:Twin Tail red(Gonna be the twin tail)
Okajima:Iron Tager(Blazblue)
こんにちはぁ💕
ハロウィンも終わってだんだんと年末が近づいて来るねぇ
今日は11月のカレンダーをお届けするよぉ💛
今月のテーマは晩秋のキャンプ!
炭火で焼くサンマはとってもおいしそう🐟
ミカンは焼いて食べると甘くておいしいらしいよぉ🍊
スマートフォン用(960KB)
Aca las versiones exe de 3 de mis robots
Gas man ExE
Altura:1,30
Peso: 50 kb
Ancho: 2 m
Navi de un cientifico de una planta quimica
Triton man ExE
Altura:1,80
Peso: 1 G
Navi de un multimillonario
Show man ExE
Altura:1,50
Peso: 130 mb
Navi de un ex director de cine famoso
\New Arrival/
BLACK SMOKER RECORDSより、お香立て、お香、MIX CDが入荷しました🌿
▪︎ KB HANDSIGN INCENSE STAND / HTKB ¥29,700
▪︎ STICK INCENSE "BLACK RAIN" / HTKB ¥2,200
▪︎ KILLER-BONG / SAX BLUE 11 ¥1,650
#blacksmoker #lierecords #豊川市
@whistlebombomb im about to sob in public kb omg this is so precious
หม๋าป่าจะแง่งแง่งแง่งแง่งแง่งแง่งแง่งแง่งแง่งแง่ง เอาขนมคุณมา!
//commission by kb_iiii 🌝✨
Recently, I saw some papers on the separation of image colors and sketches, so I sorted out an idea that I had two years ago, and opened it up: https://t.co/vX3jgtZZ1d
It's a neural network model for extracting regions from an image. The size of this simple model is just 600KB.
In MEANWHILE... this week we take a look at #MissMedusasMonstrousMenagerie the new @Kickstarter campaign from @UHStudios https://t.co/f6FRvdqMql ^KB
Our next comic #OnTheRadar is #Vinyl #5 by @Doug_Wagner @DBH184 @Dragonmnky & @eDukeDW from @ImageComics - this is the penultimate issue of this brutally beautiful comic and I love this cover ^KB
Our #ComicoftheWeek this week is #Adventureman #6 - the fabulous pulp adventure series from @mattfraction @TerryDodsonArt & #RachelDodson - I adore this beautiful series and you should pick it up today ^KB
サムデイのニューシングルはなんとASPARAGUS忍さんと意見交換しながら作りました!!漢の全パート修正無しの史上最高ドエモソングになってます!!REC当日 #マタガワハウス へ行く途中KBの車が故障したり色々ありましたが、無事にリリースできました!最高です!!
11/20(土)のイベントもよろです!! https://t.co/luXyuExeVa
stlah skian purnama, akhirnya bisa setor #SundayIdolArt lagi....🙂🤪
Keluarga Share House nih,
bapack @C_OnielJKT48, ii @C_ArielJKT48, @F_OllaJKT48 dan Roy
Bisa bgt nih jadi Duta KB wkwkwk 😂🤣
#ShareHouse48
#fanart48
#Idolart
#vtr48