“GETSUGA...TENSHO!!!” 💥'

97 312

And this, ladies and gentlemen, is how we know its time for bed.
Goodnight Twitter.

0 5

Meet the 13th and last survivor, the one who will sing the praises of the heroes of the Last Saga... Hemming the Skald.

Click on the link below not to miss the launch of HEL: The Last Saga on Kickstarter!
https://t.co/FNWRPVXZPx

0 8

Well actually there are more works about gaga... I'm too lazy to post lol.
artwork by me

0 5

L'anime Great Pretender par WIT Studio (L'Attaque des Titans, Vinland Saga...) se dévoile en trailer https://t.co/qRrQftD1QQ

0 2

Read the newest love is war manga.....and there's a lot to take in, and an excellent cliffhanger, now I need to wait 2 months

0 1

Uma boa pergunta....OLHA...todas estão por iguais pra não dar briga...pf

0 0

Dessin du jour,dommage,j'imagine que très très peu de gens(français en tout cas)on vu dans son intégralité, j'ai vu l'animé et j'ai fini avec le manga... je comprends que si on n'accroche pas à univers on ne puisse pas aller aussi loin, c'est particulier mais j'adore.

0 0

No sé porqué eso me dio ternura pero a la vez mucha risa X,D

—Es algo que siempre te he querido dar y he tenido guardado, pero...ha llegado la oportunidad de dártelo, siempre serás el as que tengo bajo la manga... ¡Tienes mi corazón toma!

6 35


最近畫野慢到仆GA...咳,好慢
之後先補文字設定🤪

20 165

The ray is fired at fligaga...
... and he changes colour to Sponge!!
wow this is a look

0 0

F-foi pega......n-no flagra???😳😳😳😳

63 545

16. Yokai ir God

Soushi Miketsukami de Inu x Boku SS. Nunca acabé ese anime por distintas razones :c y siempre he querido retomarlo. Sólo recuerdo que empecé a verlo por él 🥰 tal vez lea el manga... Un día de estos ...

0 0

U is for UMARU DOUMA
★Peymus, talented, mahinhing schoolgirl sa umaga.... Isip-batang hamster-sized spoiled brat naman sa gabi! Makulit yan sa kuya nyang si Taihei. Adik sa junk food at coke kaya dapat turuan ko sya ng proper nutrition.

0 2

🔴LIVE!⚪⚫💥

Con dos nuevas incorporaciones IMPORTANTES en el equipo, y yo seguimos nuestro camino a la liga...

¡Hoy toca la Calle Victoria!

https://t.co/SqccTy9IX3 ↩️↩️↩️

3 6

Do you hear? The Alpha... and the Omega... death and rebirth... and as you die, so will I be reborn! — Skeletor, Masters Of The Universe (1987)

1 2

⭐: Gaooo, Buenos días, vamos tu también Eresh!
💀: Ga...ooo... Buenas!

1 5

Oh biscuits, I stayed up all night reading the manga... 😨😨😨 Hashtag worth it, though??

I've loved the anime since I first saw it around 2008/9, but I didn't realize how DIFFERENT it was from the source material.

0 7

¡ATENCIÓN, ATENCIÓN!

Con un poco de retraso hoy, llega... ¡El segundo capítulo de

¿Echabais de menos a Via y Neith? Podéis volver a encontrarles en este nuevo capítulo.

Para leer, aquí: https://t.co/T3EqCW8vRa

46 87

"AMAZON!!!!"
"Omega...Evolu-E-Evolution!"
Rider Girl Amazon Omega (A.D 2016)
So, today will feature the Amazons series as Rider Girls, so 5 more remain. Enjoy

1 6