I never posted these I don't think!!!!! Here are all my dnd pcs!!! Nanette isnmy icon and I'm playing as hom currently in my campaign :)

1 2

I was just sitting here being bored, using the old drawingpads they got for graphic designers at my workplace. cant wait to get hom e to a propper drawing board.

1 9

Hey guys! I want to make a Q&A event here. Ask me anything you want! (Where are you from, favorite SW power, favorite HoM event and etc.) Don’t let it flop please 😇🔮

1 18

Kennt ihr die Reihe „Hom[m]E“ und die vollfarbige Sidestory „NO WORD“ von schon? Ein hinreißendes Herzensprojekt, wunderschön gezeichnet und mit einer Geschichte, die richtig in die Tiefe geht. Gibt es bei uns signiert ...
https://t.co/r5d1cRWfXq

3 12

"redessinage" n°15 : Hom(+un potichat des familles). J'ai récupéré un bout de papier rose qui traînait pour tester des trucc

3 12

【台湾漫画家紹介】
❤️Hom(鴻)❤️
Homさんは以前からSNSで自分の作品を発表して、大人気になりました。現在単行本も出版しています!代表的作品「大城小事」は都会の男女が織りなす感動的なストーリーです。人間関係の機微を描くのがうまいですね!

公式FB
https://t.co/mhjdF6JERa

0 2

ふら〜っとペンをとったら出てきたHOM2人。
ロジェもエレナもビジュアルがドストライク。塩顔風味が良いです!

2 12

Boo. A detail crop of an illustration from a few years back. Went a bit heavy on the yellows but mm it's still magical and nice. Sleepy cat on straw roof as the original painting was painted in a cat café in Paris.

https://t.co/mnY4VdvjzL

0 7

GIRLS OF HoM
여데몬,여은,여팬,아란,리린,알리샤,메르,여에반,여룸 조합 사랑하는데 붙일 이름이 이거말곤 딱히 생각나질 않았다
이 조합.. 좋은데... 같이 먹어요... 여러분.....

52 71

h...hom...e..stuk...c

1 1

ラクガキ:HOMのロジェとラビ

13 41

This was a unique piece for me in that I tend to gravitate towards painting animals at rest, or at least curious. But with this piece, I wanted a feeling of freedom, an effortless weightlessness, and being at home in the wild. .
“She Began to Feel at Hom… https://t.co/PDDUDuVpFg

0 3

HoMのネイモアさんは若い子をたぶらかして、遊び飽きたので捨てようとしたら、ガチギレした相手のお父さんにボコられた

3 3

キャラデザ的に通じるものがある。HOMアナちゃんとROMコカちゃん。

0 6

聖剣HOM初見での一目惚れキャラはユハニでした。(過去絵)

0 8

過去絵ですが、対のイメージで描いた聖剣HOM絵。
それぞれのキャラの目線とかもちょっと意識して描いてました。

3 17

過去絵ですが聖剣HOMのユリエル隊長の少年時代を妄想したイメージイラスト。

2 12

聖剣HOM 11周年おめでとう~!!٩( ᐛ )و 👏👏👏

2 6

me: its a character with horns
my shit brain: it is homestuck
me: no its-
my shit brain, banging its fists on the table: HOMESTUCK HOMESTUCK HOM

0 3