//=time() ?>
タシュケント_サルーテmodeです!
1h10m
#艦これ版深夜の真剣お絵描き60分一本勝負
#艦これ版真剣お絵描き60分一本勝負_20231013
I really want these designs as in-game stickers for photo mode...
もう少しでイベントが終ってメンテに入り、ゴトがオクトーバーフェストmodeになるはず…。何かビールでも買おうか…。そういえば酒税法改正でさらにビール~第3ビールの税率が近づきましたね。発泡酒とも合わせて各カテゴリーの飲み方に変化はあるのか…。三宮で飲んだドイツビール美味しかったなあ…
Here's my 2.0 vs 3.0!
I still love them BOTH so much! 2.0 is very "gremlin mode" its the cutestttt where 3.0 is more like me IRL. https://t.co/EFDNSDV5in
jjkhalu! gojohime gojo x utahime
gojo mau nyelametin utahime saking buru-buru dan khawatirnya sampe lupa pasang barrier 🤭 pas keliatan utahime ternyata enggak apa-apa mode tengilnya balik
oooughhh u want to commission me panel chibis 🫵 (currently on waitlist mode on VGen! )
design by technoirevt 🥹💙
#VGenComm