//=time() ?>
斜落せつなちゃん、ふと気になって観てみたら、最高だった。ALGS大大ファンガールやった...そしてめっちゃ可愛い。(超勝手な初見ヲタク語りにつきタグなしツイ失礼..._._.)_...)ミラーのお供超楽しかったし明日はシロちゃんとコラボですか、本当に最高ですね...またお供させていただきます...!🙏🖱✨
もう一度アンケートすみません...💦
ここまで読んでくれた人、偶然見つけた人に質問、
みなさんが知ってるケモの度合いは何番あたりですか?
(雑ですが目安として...)
She's done!! Referenced her artwork hair and made it super holo and reflective... not my usual style but looks good on biboo (and i just noticed her head is the size of a Nerissa boob...)
side note: having these side by side is crazy bc I can see how much better I've gotten at drawing in the pokemon artstyle LOL (mainly the eye and face shape... despite the sketches just being sketches they look so much better...)