画質 高画質

きっと暴走する5秒前(KB5)なドギたん

5 35

A QT and KB doodle, and then me giving up on coloring lol

6 58

.
Ver1.50以上向け 短編シナリオ「転げたひょうり。」公開しました!
例によって滑り込みで失礼します!若者以上1人用、5~10分程度で終わる読み物です。口調は9+1種対応。冒険者と、転がすものと、ツいてなさの話。
https://t.co/nkReJrdJ2z

67 89

KBさんこの度はリクエストありがとうございました~っ‼‼☺🙏💕💕
えへえへ喜んでいただけてよかったです☺🙏💕
視線の先には猫🚺ちゃんが…アア~ッ…

0 2

ツタンカメーン
多分波動出る
多分クソ硬い
多分KB1回

0 6


KBくんのほっぺを触るQTちゃ
(※背中の部分描き方分からん)

10 55

いたずら好きな伝説などにどこかの世界線から拾った因子を逆輸入されショタだわkbニャンだわで合法ショタになってしまったkbnさんと恋人のdndさんのkbdn

34 280

①約一年前に描いた65KBちゃん
②9000人記念TRPG用に、もえたろう先生()に描いて頂いたアバター。
 ありがとうございます‼️(ありがとうございます‼️)
③進化過程(本当に申し訳ない。)

記念配信楽しみ(0゚・∀・)wktk

0 1

CONGRATS KB!!! WE'RE VERY PROUD OF YOU 💕💕

Hello hello!! Name's Cinder, I primarily draw characters from my OCverse, Ashen Gardens, but I dabble in fandom drawings now and again

We range from overboard pieces to run-of-the-mill to concepts to sketch fun

1 3

CONGRATS KB!! Super deserved 💕💖

0 0

YOOOO! CONGRATS KB!! Ngl you were like... One of the first people i ever followed!
Oh yeah also, Hi! I'm Oregano, and i post art once in a blue moon! Otherwise i spend most of my time shitposting about block men and specifically the 1975 wonder woman tv series :)

1 3

HI KB CONGRATS ON 10K
I'm dg and i draw occasionally

1 3

KB !!! Congrats on 10k !!!
Also hello im voidd and i draw horror stuff sometimes
//blood !

1 2

YEAHHH CONGRATS ON 10K KB!!!

hellooo i'm maps drop a follow if you want?

1 7

Congrates on 10k KB :D. Hi I'm Fizelie and my follower goal is 170

2 5

CONGRATS KB!! I’m rem and I like drawing philza inspired art!! :D

2 11