//=time() ?>
.@cw_scenarionow
Ver1.50以上向け 短編シナリオ「転げたひょうり。」公開しました!
例によって滑り込みで失礼します!若者以上1人用、5~10分程度で終わる読み物です。口調は9+1種対応。冒険者と、転がすものと、ツいてなさの話。
https://t.co/nkReJrdJ2z
#100KB祭り #100KB祭りシナリオ #cwUpS
@_KB_jojo_ KBさんこの度はリクエストありがとうございました~っ‼‼☺🙏💕💕
えへえへ喜んでいただけてよかったです☺🙏💕
視線の先には猫🚺ちゃんが…アア~ッ…
いたずら好きな伝説などにどこかの世界線から拾った因子を逆輸入されショタだわkbニャンだわで合法ショタになってしまったkbnさんと恋人のdndさんのkbdn
①約一年前に描いた65KBちゃん
②9000人記念TRPG用に、もえたろう先生(@tarou_osmt)に描いて頂いたアバター。
ありがとうございます‼️(ありがとうございます‼️)
③進化過程(本当に申し訳ない。)
記念配信楽しみ(0゚・∀・)wktk
#喫茶ユゴス
@__KBby__ CONGRATS KB!!! WE'RE VERY PROUD OF YOU 💕💕
Hello hello!! Name's Cinder, I primarily draw characters from my OCverse, Ashen Gardens, but I dabble in fandom drawings now and again
We range from overboard pieces to run-of-the-mill to concepts to sketch fun
@__KBby__ Hi KB!! Congratulations on your well deserved 10K <3 https://t.co/WWFpPlHriG
@__KBby__ YOOOO! CONGRATS KB!! Ngl you were like... One of the first people i ever followed!
Oh yeah also, Hi! I'm Oregano, and i post art once in a blue moon! Otherwise i spend most of my time shitposting about block men and specifically the 1975 wonder woman tv series :)
@__KBby__ KB !!! Congrats on 10k !!!
Also hello im voidd and i draw horror stuff sometimes
//blood !
@__KBby__ YEAHHH CONGRATS ON 10K KB!!!
hellooo i'm maps drop a follow if you want?
@__KBby__ CONGRATS KB!! I’m rem and I like drawing philza inspired art!! :D