画質 高画質

WIT×CLW アニメSPY×FAMILY SHOP

ハンカチタオル、ゆらゆらグラス、アクリルスタンド&缶バッジセット、ステッカーセット等の新商品が続々登場!

▶︎ムービックにて、予約開始!
https://t.co/8c02LGyhCi

3 16

hi <3 I don’t rlly have set prices for couple things but I can work wit ur budget !

0 0

pumpsu and wit
old drawing

0 1

Wit studio ya nos dio los mejores ojos y arte del anime y ahora nos trajo las mejores burbujas del anime, ahora nos falta tener los mejores culos del anime JAJAJAJAJA
te amo wit <3

0 2

ヒッチ‼️誕生日おめでとう🎁🎂
僕はWITの頃の方が好きだったな

1 23

I found this collectin dust in my files..

might do somethin wit it

2 17

we live drawin yor! from spy family! baddy wit the faddy!!!
https://t.co/jgQ1833fzC

0 5

I'm starting to learn to use the blend tool, what you guys think, the shades looks better?

(the one wit text is the old one, and the clean one is the one with the blend tool applied)

0 0

Gm~ last day of my apartment hunting~🥰 I hope the choice I’m about to make is good~

sum up my last few week also as a henlo~ wit some pieces I made for the contest🥰
I pray I got a bit lucky soon~🙌🏼😭🥰

Have n awesome day! I’ll be back to draw soon☺️
Which one u like the most?

16 33

Vampire in the Garden is coming worldwide on Netflix in a week!🩸

(Animation Production: WIT STUDIO)

508 5436

この時期のアニオリはWitさんの技術力+バブル劇場公開への伏線ってことかな?!どっちかというと進撃見たくなったけど。
棒読みアーニャは相変わらずの可愛さでした!

0 5


日華&月華の武器姿完成しました。共命鳥です。
原典では片方の頭が死ぬともう片方も死にますが、WIT世界なので死ななかった片割れは生き残ります。

0 0

5話
壮大な箸休め回。今回はWIT回だと思うが過去イチのアクションなのではないか。原作のちょっとした話が、ここまで膨らむとはアニメーションの妙技だ。

0 2

"EAHAHEHAHAHAHA, Y-YO-OU WANNA [rumble] WIT-ITH M3!? THIS [Heaven Piercing Body] W-WAS MADE FOR BAT-T-TLE! I'LL NEVER LOS3!"
I gave him some lining and quick coloring, so now here he is!

11 31

thank you wit studio 😇

110 372