//=time() ?>
Un dibujo con una tematica algo sensible ...
Terremoto en ica (15/08/2007)
(tercera imagen una pequeña descripcion)
New icon 😝 been meaning to make one for a while ever since i officially made ica my persona
歌い手としてご活動を始めたさきica様(@sakiica_like)のアイコンを作成いたしました!!!
イカをモチーフにしてキャラをデザインしたのでむっちゃ楽しかったです☺️✨
ヘッダーの作成も頑張ります🙌
@sub2tubbo @olivineskies @raccooninnt @beetwts_ @lunarxlaur @clingytw @fairyboos @ranbooheartgif @tubbvo @aces4beeduo @tubbosloona @vilIainboo @uktruther @tubbingo @jas_peesauna @cats4boo @kicktheteeth @tubbocentral @iLuvTubs @stanboodni @knivesbby @emeraldblockk @wrylee_ o7 kings ica nico and neptune </3
@steppjes happy 1.9k step!!! congrats AAAAAA
helo!! im ica! im still kinda new to the mdzs fandom but i love love drawing cute and clingy wangxians!!! i like to use vibrant colors and rendering hair!!!
#AmongUs Twitch Live
6/4(金) 21:00~
10人 #アモアス 初大型コラボ
#ICA 所属 個人 #新人Vtuber
桜しな🍒🧸さん 視点
⏬詳しくは引用RT先で https://t.co/7mNyL04flw