画質 高画質

DSADSADAS WENO YA ESTA JUNE, PERDON SI NO SE VE MUY BIEN PERO ME SIENTO MAL AUNQUE AUN ASI QUERIA SUBIR ALGO HOY AH---

2 8

I'm making some drawings using pallettes generated by coolors and see what turns out O: some fun little experimenting

0 1

I've been pretty inactive here recently, not having much time to draw.
But in the mean time here's a redraw of a picture I did back in 2012 ^^

1 0

Tarde pero sin sueño, finalmente y después de mucho ya tengo listo mi parte del arttrade que hice con ... Perdón por la tardanza.😅

1 9