//=time() ?>
病さんの1周年記念の新背景を描かせて頂きました。
和の要素も入れ、神々しくも可憐で繊細な一枚に仕上がりました。
今回もご依頼ありがとうございました。
第三者による保存・使用・転載禁止
Reproducing all or any part of the contents is prohibited.
[Commission]
Skebで描かせていただきました。
※個人依頼品の為、ご依頼人様以外の転載・アイコン等への使用はご遠慮ください。
※Repost is prohibited
#WIP置き場 #有償依頼
「無」能力だけど有能みたいです〜より
78話挿絵線画 完成
掲載予定先はこちら~
https://t.co/H454LUlQ1r
copying and replication of the contents of this site, text and images are strictly prohibited.
BLEACH《ANIME EXHIBITION/ミニ色紙コレクション》
こういうのは全種類集めたくなる衝動に駆られます😃
『https://t.co/LrkBHROQ8N』
#WIP置き場 #絵柄が好みって人がいればいいなぁ #漫画
自創作「天球遺跡調査員 本編」
今日(昨日)描いた分
あと一コマが、、、うう、ねむい!脱落!!
copying and replication of the contents of this site, text and images are strictly prohibited.
#WIP置き場 #有償依頼
「無」能力だけど有能みたいです〜より
78話挿絵線画(あらかた描いた、線画の詰め作業開始)
掲載予定先はこちら~ 📷https://t.co/H454LUlQ1r………copying and replication of the contents of this site, text and images are strictly prohibited.
#WIP置き場 #有償依頼
「無」能力だけど有能みたいです〜より
78話挿絵線画
掲載予定先はこちら~
https://t.co/H454LUlQ1r……copying and replication of the contents of this site, text and images are strictly prohibited.
Commission✨
-転載.使用.AI使用禁止-
Prohibited to repost and use for AI.
#illustration #Commission #イラスト #アバ絵 #ピグパ #立ち絵
#WIP置き場 #絵柄が好みって人がいればいいなぁ
自創作、やっとこの段階まで来た、、、
ペン入れまでやったら早い感じがしますね
copying and replication of the contents of this site, text and images are strictly prohibited.
#芸術同盟 #有償依頼
「無」能力だけど有能みたいです〜より
78話挿絵ラフ案
どっちになったかな~~?
掲載予定先はこちら~
https://t.co/H454LUlQ1r…copying and replication of the contents of this site, text and images are strictly prohibited.
🤍
-転載.使用.AI使用禁止-
Prohibited to repost and use for AI.
#illustraion #oc #イラスト #創作
💙〜『A walk in the deep sea』〜💙
Thank you for your request💖
#Squishibit
#Skeb
#芸術同盟 #有償依頼
「無」能力だけど有能みたいです〜 より
78話挿絵用キャラクターデザイン
1)決定稿 2)過程
掲載予定先はこちら~
https://t.co/H454LUlQ1r
copying and replication of the contents of this site, text and images are strictly prohibited.
SKEBのリクエスト有難うございました!
アイドルマスターシンデレラガールズより”荒木比奈”を描かせていただきました。
!This illustration was drawn upon request. Unauthorized use is strictly prohibited!
Click here for commission↓
https://t.co/dyPD0cxUW7 or PM
I’ll also be exhibiting English version of my work at this event.
I could be wrong,so please imagine! https://t.co/W3URwOTXXm
This course of "game dev" is currently the contender for the worst course i have in this licensed cooperate university. There is going to be an exhibition of our works next week, the idea of a game exhibition with all of them are Super Mario Bros clones are fucking funny tho.