画質 高画質

Eh, no hace daño intentar. Además siempre es bueno generar presencia en diferentes lados 👍🏾✨

2 6

Eh, I'll just put the sword back in the pedestal to go back 7 years and prevent the apocalypse. :P https://t.co/h8vPajkY38

0 1

Creo que esto es lo que puedo considerar lo mejor de lo mejor que eh hecho en un par de estilos medio distintos

1 1

Fanbruary Day 4: Kirby and friends!

I was super not feeling drawing today so this is all you get lol
Not very proud of it but eh
Pretty happy with the shading on that Meta Knight tho

0 1

// RiddleYuu
Art by @/gaitosan1211

🌹"...is that a doll version of me?"
🌸"Is it cute? I made it hehe~"
🌹"A-ah, it does resemble me well..."
🌸"Now, I can take mini Riddle everywhere~!"
🌹"....(whispers) I wish I have a mini Yuu too..."
🌸"I can make that too!"
🌹"E-eh?!"

2 23

pretty empty but eh whatever

0 5

Pake pen - pake jari

Dah 6 bulanan gak pake pen lagi gara2 waktu itu penku rusak terus gaada duit buat beli eh keterusan sampe sekarang ;"

0 0

Eh why not :3
As away^^

2 10

Daily Doodle 35/365
Shading TEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
first time shading like this so may be eh but still

1 8

Oi darlings! 💙
So Benedict is going commando here eh?! Ahahahah
If you want to know about his necklace go check my ig! 😉
.
.

3 30

-Lo deja disimuladamente y se esconde (?- pero no lo tomes como obligación ni nada eh

0 0

Eh bah merci mon brave ! Le premier dessin est mon premier essaie sur digi et les autres ce que je fais actuellement 🤗

0 7

Banda, estos dias eh estado muy mal de animos, creo que seguiré el consejo que me dieron y descansaré hasta la proxima semana, disculpen mis cariños

3 120

I've been sick all this week, I need vitamin e (than) uuughh... I need to draw him... I miss him eh heem heem uuhh aauauaaueueueuu... I see the.. light.. coff augh cOUGh... Ahem.. i see his pathetic pretty face... Auauawahahaeeuu

11 393

"Nice of the princess to invite us over for a picnic, eh Luigi?"
My lousy attempt to emulate the CD-i cutscene art style.

1 11

Creo que la experiencia más bonita que eh tenido con comisiones es cuando un tipo me compro 2 comis de sus oc, me regalo el diseño de uno de ellos y me dio propina de casi el 100% de un dibujo completo,gracias a eso me pude comprar mi tableta grafica 😭💖

0 3