画質 高画質

九条カレンちゃん

左手、レイヤー無しの 一発描き

5chの書き込みと 一緒に 載るはずだった絵。

少ない機能で せっかく描いたのに、6KBオーバーしていたらしく、載らなかった(;ω; )

Twitterに残そう。

>>1 スレ立て おつザザー!(`;ω;´) (涙

2 8



● 카카오페이지 웹소설 '미남당-사건수첩' 드라마화
● 네이버, CJ그룹과 손잡고 문피아 인수 검토
● KB증권, "미스터블루, 웹툰·게임 성장 가능성"
● 문체부·콘진원, '2021 콘텐츠 산업포럼' 개최

https://t.co/NryRq34EHV

1 2

ポインター用に描いたんだが40KB越えてたので使えない…( ‘ᾥ’ )
諦めて絵チャの方で描き直すか…

この絵は供養として載せとくね♡
(悲しい)

0 0

Hii its KB from my art only acc ^_^ im a lesbian who likes to draw lesbians (unfortunately only genshin right now)

10 11

OBJKT#109071 - MAGiC҉
A Tumblr original. 540x543 pixels, 234.36 KB, 15 frames.
12/12 - 4ꜩ - https://t.co/QJ09h1Sdhf

9 31

"I'm not getting that Keqing kb, it's really cool but I don't even have her---"

oh

0 8

HOW DO YOU DO FELLOW EL BEE GEE TEES—I’m KB and I’m Bi!!! Here’s some of my work! :D

11 56

「黒猫さん、ちょっと勝負しない?」

9 91

kbなさん率高めな本日の落書き

0 3

くりしゅたくんの新しいブラシを使ってみた…けどいや説明読んでもさっぱりわからなかったな?
自分で組み合わせるとかなんとか…なので、でふぉで新しくなった鉛筆と水彩をなんとなく???こう…そうだ、アナログの水彩苦手だったな?って思い出したのでしたw

kbにゃん/dnkb

9 69

First ever kb/nz I drew in May 2020 vs latest kb/nz in May 2021. Drew nothing but these two bbs for the past year 😬

I’m still suck but ayy I think I’m getting better ;v; https://t.co/TOP3skRvBR

3 36

Doin a lil KB redraw work in the hotel for funs, Lol Heinrich

6 283

その差すら楽しく愛しい。

キバヤロの日一周年でした!

6 26

ヴィヴィアン扉絵:95GJDND8
出雲着物:BT6KB2TC
女神扉絵:YRL5M78D
女神立ち絵:SCGF7QRQ

0 2

The next comics the GB Pull List this week is from by and - I'm a big fan of this series and much will be revealed in this issue ^KB

1 4

髪飾りの由来はボルツマンの原理から
「S=k」と「lnW」(S=kB loge W)
Sはエントロピー
k(kB)はボルツマン定数
eは自然対数の底
Wは状態数

仮面ライダービルドのOPの壁を突き破ってくる数式の、一番手前の式ですね

0 0

Battle of the OCs. Who do you prefer? Kumelia or KB? 👊

24 314