プリセットフェアリーテール (CoC)/自作

KP:みり半球
PL:SIZ13さん、餅白さん、暇人///さん
PC:加賀知菱形、崎守尸番、夢十夜

いっています2陣さん!1日目セーブ!HO1がHO2HO3にサンドされて振り回されており大変楽しいです

2 5


あっ!!!この勢いで自慢してもいいですか!!!
最新の自陣HO2HO3です はい えへへ

0 8

improvement?? maybe? id ont knwo <//3333
october 2021 October 2020
my art has been sucky scuky no improvement this year., brokcken
featuring 2 ̶h̶o̶t̶t̶i̶e̶s̶ baddies from 2ho

0 4

鏡演久しからず
KP:TEL-KPC:榊 碧(庭師HO3)
PL:ワイ-PC:緋辻 鳴都(HO2)
エンドA両生還キメた✌️✌️✌️ 庭師HO2HO3で来し方継続で行ってきましたーー🥳🥳榊〜〜〜〜好きだ…………ご愉快はぴはぴ過ぎて緋辻はずっとしかめっ面だったけどPLは終始笑いまくってました、みんな行け、たのしい、すごいたのしい

5 7

「ハロウィンの夜に渋谷なんか行くから」
作:透様
KP:ハルさん(蛍火 沫利)
PL:藤(東雲 千弦)
ハロウィンの夜に渋谷なんか行くからこんなことに.............2時間で4C3Fせんでもろてね。
なんだかんだ息ぴったりのホル心HO2HO4幼馴染で笑っちゃった、楽しかった~~~~!!!!

1 7

Soooo
Let's do it again ☺️
Yeah, i love ✨💖🥺✨💖

2 6

I'm just someone deeply in love with Jeong Yunho and Choi Jongho
I'm a 2ho biased and I love drawing them, drawing Mingi and all my ATEEZ boys of course

19 48

Jongho wants Yunho hyung to help him get a hairstyle as the one he had for their previous presentation. Of course, Yunho is delighted to help his cute little brother 🧸🐻💖

37 99

これはほよん先生と仲良くなりたいうちのほに先生と、妄想の中のほよん先生(ソプスク自陣HO2HO4)

1 9

NOBODY*2HO1で明日行ってきます👊
頑張ろうね

4 13

Cox「Shotgun Kixxing marriage」

庭師HO2HO3で行ってまいりました!愉快!!

0 9

I BARELY EVER DRAW something rather than 2ho, so today I offer you this Seongjoong fanart I made for _kinwink because I love her and her bday is coming : D
Hongjoong as Yumi and Hwa as Ami

15 44

IDK if y'all remember, I had drawn something like this some days ago, but I decided to redraw it after practicing a little, so here you have another 2ho fanart ❤️ This was surely a glow up

18 50

Yunho came to universe to share a picture Jongho took of him, and I saw my chance

41 76

2ho is my main source of inspiration. I just draw 2ho fanarts out of nowhere My Jongho's never look like Jongho and all my Jongho's look so different from one another

18 64

I'm sorry I cannot stop drawing 2ho
Back again with another 2ho fanart hssjsjjs bases on Deja Vu Making Film

25 72

CoC『だから嫌いなあんたでいてくれよ。』
KP:完結君
PL:さりだ

エンド1-Bで生還しました✌️
庭師HO1とHO3で行ってきたよ〜!
想像してたよりボリュームあったししっとりうちよそ系かな?と思ったらしっかりクトゥルフで楽しかった!!
全世界の庭師HO2HO3で行ってほしい…

1 6

Just me with a new 2ho fanart
I wanted to draw this since many days ago. IT WAS SUPPOSED TO BE A SERIOUS FANART, but I ended up drawing something cute

30 68