画質 高画質

C105にてsayaさん(# sa_ya_1107)の新刊に寄稿させていただきました…!
冬服すいちゃんです❄️

634 4206

Also, they made his chest pop out to give him more confidence. This is something you can even see in early Uekawa SA1 art AND in Okano's earlier SA1 designs

0 68

厳島もみじさま、今晩は🌃
何時も気に掛けていただき、本当に有り難うございます🥰✨
そうんですよ!
たまたまラジオで聞いた言葉に、一瞬おぉ!!って思いとりあえず落書きを描いてみました(笑)
藻塩や伯方の塩は、私も過去に九州へ車で帰省した先々の道の駅やSAで、料理や土産でお世話になりました🧂💕

0 1

I think you misunderstand
they're both trying to replicate the SGI styled renders, and the most obvious case of it is with SA2

1 8

Not like I disagree but all of these models are from different eras

This is like being like "I LOVE THE SA1 ARTSTYLE" and then posting these images https://t.co/8FERDOVac6

19 99

Ng drawing kami sa White board🐟
Angandang yun drawing ni Zosky...

Salamat tlg‼️Let's draw again together🫶

6 65

1/12インテ 新刊サンプル
アルカヴェ🌱🏛(+スメ男)
「KAN DAN SA!」A5/22P/400円(会場価格)
春夏秋冬をテーマにアルカヴェさん家をメインにスメ男の皆さんが振り回されるドタバタコメディ(?)
虎穴通販 https://t.co/BuHFHM2Svu
pixiv https://t.co/KVduFKfWUq
↓サンプルツリー繋げます

17 169

夜のSAでラーメン食べてから帰る

23 319

Recoloring of another drawing for Saki ✨

103 996

Saki wishing y'all Happy New Year 2025 🥳🎉🎊🎈

33 249

ご依頼にて囲呀良ホリスさん(#HollisIgara_v)とらいおさん(#lio_sa_n)の歌ってみた動画用イラストを描かせて頂きました!他にも差分は色々あるので是非動画の方も見て頂けると嬉しいです👍

10 52

He and SA2 shadow are easily top 2, but SA2 shadow isn't https://t.co/SifluSK9kz

179 2008

万能戦艦《ストライクエンゼル》設定資料
https://t.co/3pYScmUtlj
様向け 自主制作アニメ用に今年描いた分をまとめました。修正稿含めて18点はまあまあ頑張ったんじゃないですかね

5 44

ざっくり(2/2)

タイトル: SCP-407 - 創生の歌
原語版タイトル: SCP-407 - The Song of Genesis
訳者: 訳者不明
原語版作者: Pair Of Ducks
ソース: https://t.co/zzr1a6aKea
原語版ソース: https://t.co/jaXtpDPgvt
ライセンス: CC BY-SA 3.0

69 748

Saki posing for a photo (like good ol' days)

69 655

SA2 manga chapter 2 comin soon 🤫

378 3908

SAのコーヒー出してくれるアヤベさん

1164 5339