画質 高画質




おはふらーーー!

聖誕祭終了まであと2日!
ラジオも特別動画も楽しみすぎますね(*´∀`*)

今年は忙しすぎて、イラスト作れませんでした(TOT)みなさんの聖誕祭イラストを楽しみにしてます^^;

5 23

The Waves Wrangler event’s tot’s some interestingly uncanny characters 🤔

4 36

I'm so sorry to my non-ToT mutuals but let me break down over Luke for a while right now. I'm still trapped in the rollercoaster of emotions that chapter 4 gave me

0 0

I had this wip for days and finally finished it ToT
GB on the left belongs to !! A gift for em hope ya like it ^_^!!

0 13

In the meantime, look
Bby Almond and Tot Pecan

-jumps into the void-

7 21

ワイ、今日もau使えなくて業務がワヤに夕方繋がる様になったが明日の業務量がヤバくて咽び泣く(ToT)
更に家に帰り嫁様の八つ当たり肩👊の合図で何時ものムーブで咽び泣く(ToT)

0 9

パリピさん‼️めちゃめちゃ遅れてしまいすみません(ToT)💦
めちゃめちゃらくがきですが、レイちゃん描けました〜😭私の画力では可愛さを表現できずもどかしいですが、ずっと描きたかったので描けてよかったです😹💘リプライいただきめちゃめちゃ嬉しかったですまたいつでも言ってください🎶

1 2

SP Orochi-s from different languages

i tot this ll be amended during maintenance soon but seems like they don’t even bother about it 😂 imagine if this taken as canon:

Fallen God Orochi (English speaker): Hey Orochi-s, I can cook

other SP Orochi-s (華語、日語使用者):😳

1 8

みんなおはらみ~!

昨日はラミィ姉会えなかったけどこれが1ヶ月も続くのかぁ(*ToT)💦
寂しいけどその分ラミィ姉がリフレッシュ出来てるといいね!
今日も熱中症気を付けながら推し事頑張ろうね💪✨

今日も1日皆さんに祝福がありますように🕊️.。o
ラミィ姉愛してる💕

2 84

Posting some commissions that I had made on Instagram

I'm more active at Instagram ToT I will try my best to be more active here TwT

10 24

✨PLATONIC PAIR✨SO..MY KAZUFISCHL Headcanon was shown in the trailer and im crying TOT
I waited for a full month to get this drawing released and I think it's time! Please love my new pair 😔✨🙏

311 921

SELF PORTRAIT... (i spent 3 days trying to figruie out what tot draw for my pfp)

0 9

 水着の姐さんを誘う(チャラい)現代の喜一と伊東(下描き)😁途中、なんでコレ描いてるのか目的を忘れてた (TOT)

12 62

La meva cosina ha il•lustrat un dels contes de la festa major de Valls i literalment hi ha representat a l'avi Joan 😍
Fins i tot el menjador de la casa del conte és el mateix que casa els avis

3 19

Lukeeeeeee
-
Freebie A6 Poster will be given for those who PO my TOT merch 💕
-
PO docs in pinned!!

15 66

I got it my homies, thank you u are my most creative mutual there thank you for this idea (even if it’s a bit late ToT)

Willow In Wonderland

https://t.co/lDT24xQHI7

6 33

i read a dragonji/dragonxian fic the other day and i rlly wanted to draw out the visuals ToT

165 1192

何故、冷蔵庫にまたハーゲンダッツが有るのにワイが買ってきたハーゲンダッツを没収するのか?
部屋の片隅に行き布団を頭から被り咽び泣く(ToT)

0 7

ワイ、クタクタヘロヘロ……。風呂上がりのアイスを楽しみに何時ものムーブ(ToT)

0 4