//=time() ?>
Thanks to everyone who came to my stream tonight. Unfortunately, OBS just lost all audio suddenly and restarting it didn't fix things.
Sorry for anyone who tuned in. We'll be back with more Dead Space next Wednesday (and hopefully a more functioning stream...)
(((((っ-_-)っソロリソロリ...
堕天‼️(小声で...)
クックック...漸く土曜日✨️
今週も長かった...ククッ...「リトルデーモン補完計画」を更に進める為に真姫に内緒で...近所にポスティングするのよ✨️
光が影を生み出す前に...
クックック...(津島善子/ヨハネ)
#ラブライバーさんと繋がりたい
Sorted roughly by order of preference (I'm sorry Hancock...)
Specifically tried to keep Lydia out of it since nobody knows her so it wouldn't expose much of anything lol https://t.co/rBfLW2upbH
Unfortunately due to me being lazy, I present you a silly idea me and my friend had at 3am.
Vox Akuma as Hong Lu and Fulgur Ovid as Gregor from Limbus Company. (He had a butterfly arm instead of cyborg...) #Akurylic #Artchivist
『invertⅡ 覗き窓の死角』読了。城塚翡翠シリーズの集大成。翡翠がこれまでにない立場に立たされピンチに。
表題作は映像化されていないのでぜひ映画か連続ドラマスペシャルでお願いしたい。江刺詢子役は倉科カナ ぐらいかな...(トクサツガガガで小芝風花との重複があるからダメかな...)
@GODARCA_meshi
#ごだるか飯テロ班
誰得!!!
これマチルダの元ネタ関連画像!!
マチルダは強子の13歳の姿に制服着せただけ!!!
強子「あっはっは!!君はマチルダと言ったか?まるで昔の私を見ているようだな!!!!」
マチルダ「あ、そ、そうなんですね...(この人、声大きい...)」
@kath_arts oioi, eu desenho no estilo mangá, como pode se ver... também crio HQ's
(as 2 primeiras imagens, são páginas da minha nova obra que pretendo lançar até o meio do ano...)
alias, se quiser acompanhar a criação disso, e entre outras coisas, so me seguir (ajuda que to flopado!!)
Chad Markus real!!!!
(This is a joke, don't take it seriously...)
#FNF #SuicideMouse #MickeyMouse #Disney #SundayNightSuicide #WednesdaysInfidelity #VSMouse #Rubberhose #Cartoon #Art #IbisPaintX
@666uvus oioi, eu desenho no estilo mangá, como pode se ver... também crio HQ's
(as 2 primeiras imagens, são páginas da minha nova obra que pretendo lançar até o meio do ano...)
alias, se quiser acompanhar a criação disso, e entre outras coisas, so me seguir (ajuda que to flopado!!)
1月と2月はあまり描いてなかったので(計3枚....)このタグ使うの久しぶりだ!😆ブチャラティ率すごいなぁ今回...!😳
4月からもっと忙しくなるけど、今みたいに寝る前少しずつ描いていこうと思う
#今月描いた絵を晒そう
@hiro2781z こんな付録付きだなんて皆買いまくったんだろうなぁ〜...。14年前に戻って買いに行きたい...
(今となっちゃガイアメモリなんて希少ですから...)
まぁアイコン小さいのでねw、中々気付かない所です😅(少し自作になっております✨️)
#โฮมุ้monthly
เป็นเดือนที่ใช้เม้าส์ปากกาอย่างหนักหน่วงและตายในหน้าที่จริงๆ ค่ะ (...)🥲