//=time() ?>
ネーロ・ダルク。
身長185cm。
アカデの力の持ち主で怪力。
きちょうめんな性格だが、手先が不器用なので物を壊すこともしばしば。
日常生活に支障がない程度には力をコントロール出来るようになったが、感情が高ぶるとその限りではない。
#WN_BSFC
Genteee hermosa de la vidA xD
Dibuje a Core Uwu
Es un Oc mío xD
Es como un zombie .w.
Espero les guste 💖💖 ✨
Nunca me había salido tan bien wn owo
#digitalart
#ocdrawing
Thank you all for making my birthday so special, during this year of years--you've all made 2020 brighter, warmer. Truly. The love, support & talent in this fandom are unparalleled. I reciprocate all the love. ❤️
@orca_day sent me this beautiful WN art. Follow them! 1/
@butterybucket Regulus’s hair was always white though? Also Arc 5 came way before Regulus ever appeared in the LN. I also don’t remember the WN ever describing his outfit in Arc 5 other than the wedding one. (art from owari)
Twitch emotes commission for crims0ncr0wn via Deviantart
Thank you so much for commissioning me!
#twitchemotes #Commission #CHIBI
El negro no es un color , vieja tonta
Wn no eres especial porque te guste el negro o escuches metal , literal eres parte del 40% del mundo nmms todos tenemos gustos y nadie es """especial """ o ""raro"" por que te guste tal cosa , es normal nenes -___-
QUEEEE, PERFONDEN VUELVO Y AHORA PASA ESTO, NECESITO QUE ME PEGUEN PARA VERSI ESGTOY SOÑANDO O NO PORQUE SI NO AAAAAAAAAAAAAA
ES QUE MO PUEDO WN, MUCHAS GRACIAS :(💖
A wn mi estilo de dibujo siempre cambia es re raro el 3ero es como siempre e dibujado pero como que caundo veo un amona china cambia todo y el 2do es como caundo dibujo cuando ando aburrida que xuxa las patas me salieron asi porque andaba viendo las meas referencias en pinterest
【Tokyo 7th シスターズ】Pレアカード ハル 思い出ショッピング GETしたよ!皆も遊んでね♪→https://t.co/Yve5ptWJri 【プレイヤーID】HHCQYmY #t7s
WN4ハルちゃんがついに!!
ハルちゃんのガチャPコンプまであと2種類になりました!
นานๆได้มาลงงานทีนุงงง
“Rose Toxic เสพพิษรัก”
By.ไฟต์ติ้ง
ปกนี้เป็นอะไรที่ยากพอสมควรเรื่องกล้าม...🤤55
และคนที่สนใจทำปกนิยาย สามารถติดต่อมาได้ที่
IG:Pluhak_wn ,Line:lovekorae ,FB:ภาพวาดเล่น
#ปกนิยาย #รับทำปกนิยาย #meb #นิยาย #fiction #Fictionlog #digitalart
Heeeey guess who made more fanart for @_Fzst?
jajajjaa saludos al Gallo :caritarefachera
Ta un poco aro por que no se me dan bien los humanos pero ehhhhhh espero que te guste wn
Time for EX 2: The Love Song of the Sword Devil. Girl roswaal is a real thing 🗿 but it's cool since tappei made a backstory novel for Theresia and Wilhelm. U learn more about them in the WN in arc 5 but I can't wait to see what else is up with them