画質 高画質

Pixiv: https://t.co/6iumZ3Kh3w

just wanted to recreate this cover in my style (not my best work)

2 16

Let’s create your own starter pack 📦✨

New base update !
PSD & PNG included

▫️ko-fi (3$) https://t.co/mjMRNRqSbI
▫️vgen (3$) https://t.co/nbd8ZtnlGn
▫️Line shop (ไทย) 85฿ https://t.co/UKxFlbfY03

82 522

Redraw

I like to see Heroes in trouble, but seeing them overcome those difficulties is satisfying too.

Fanart of Midnight, Hero created by https://t.co/kOScitfXek

5 27

ヒューゴとビビアン、一緒に編成したかったな~。

514 4330

TheCREATORSでのやらかしと感謝おば.....

ポートフォリオコーナーに配布用の名刺を置いていたのですが、最後の回収時に最後の1枚だけになっていたのでポートフォリオに連絡先を書いてなかったから気づかいで残してくれた人情に感謝と、
設置の名刺数が少なかったのは反省でした😇

0 12

That feeling when you're creating a masterpiece

516 4571

改めまして2日間の日程お疲れ様でした!私自身は1日目のみの初参加でしたが、様々な業種の方とお話する貴重な機会を頂き更に活動を頑張りたいとの気持ちが強くなりました☺️
名刺もたくさんの方と交換やコーナーにて受け取って頂けて嬉しかったです〜!
ありがとうございました✨

1 23


Some touching Erika fanarts were created by amazing artists last year to celebrate her birthday. These artworks bring joy and fond memories to everyone who shares in this special moment.

4 55

New OC sketch.
"Ammit"
This is the first time I've created a character from future timeline (i.e. the same timeline as those weapons design before)

13 152

懇親会参加させていただきました!!
この名刺持って行きました!
ご依頼などお気軽にお声掛けください✨
よろしくお願いします!!

18 141

TheCREATORSに土曜日の日中だけ参加しました!

発注先のイラストレーターお探しの企業の方々何卒よろしくお願いします!!!

6 82

今日は昼の部に参加してました!
今回ご挨拶出来なかった方もご縁ありましたらまたよろしくお願い致します✨

3 24

今日は昼の部に参加してました!
ご縁ありましたらまたよろしくお願い致します✨

0 2

うおおおたのしかった〜!!!昨日と今日の日中お邪魔してました!
お会いした皆さんありがとうございました〜!たくさんお話しできて幸せな時間だ…!

名刺交換させていただいた皆さんも後ほどフォローしに行きます!🫡

0 11