//=time() ?>
落書きUndyne&Alphys・・・つかこれはもはやAlphyneかな…
こんな構図しか思い浮かばないので結婚したら呼んでほしい
お家かえってバームクーヘン食べながら涙する準備だけはできてる
#Undertale
Alphyneって言い方可愛くて好き。
好きだけど、Undyne戦で姐御に惚れた身としては初めて見た時ちと複雑だった……。姐御が幸せならそれでいいんだけど!いいんだけど!!
#undertale
My last #DogsInPaintings contribution - this acrylic painting is Ralphy the bulldog :) Happy to immortalise yours! #dogs #dogsoftwitter
#undertale #alphys アルフィスは日本語化されても「私」or「アタシ」位に収まると予想。 https://t.co/vgP7Ws0VmG
a lil alphys cause why not!! i miss being obsessed with undertale lol #undertale
Undertale,фэндомы,Alphys,Undertale перс #cats #pictures https://t.co/23EUgjXaxf
Happy #PrideMonth! I needed to draw them again with my inconsistent artstyle. I love Alphyne so much. 💛💚
#undertale #alphyne #alphys #undyne