画質 高画質

出荷を済ませ10月2日発売のハセガワ様の新商品、YF-21w/FP&FBの箱絵を描かせて頂きました。無断で地球に向かいフォールドしたイサムのYF-19を追いかけるガルドのYF-21の姿を描かせて頂きました。店頭で通販でお見掛けの際はよろしくお願いします!。#マクロスモデラーズ https://t.co/2lsGjvv1Zh

163 465

Hi! Thanks for this chance
I'm Scarlet, I'm a passionate digital illustrator and art professor from Argentina🇦🇷
I love drawing, specially characters and beautiful backgrounds.
i offer commission in here, fb and ig.
Portfolio:
https://t.co/pINaUyL0Gg
VGen: https://t.co/63uqD6UYJD

8 40

fbパーカーmk🌽🌸

1496 12483

FB參加的執事企劃,這裡畫了🐙✨

25 59

Hi karena lagi ada problem yg cukup bikin pusing (banget) dan cs jg lg ada yg sakit, khusus hari ini mohon maaf close jam 5 sore dulu

Bagi yg chat di FB klo GAK ADA BALASA, PINDAH KE WA ya, soalnya kita nemu chat fb beberapa bulan lalu banyak yg gak kebales karna mesenjer nya… https://t.co/WmT8zXvSY3

1 9

found on my FB memories, gotta redraw them at some point

also maybe im feeling like i wanna do an emoji prompt again soon HHMM...all of these after the Caleb underwear series :^)

1 70

ひとの推し描くのたのし~~~~ 今回FBの方に募集かけましたがまたどこかで募集したいと思います~~

95 786

Sup guys
I have a fb page for my Hispanic followers, and we are 20k there, YIPPIE!

56 462

Quick sketch in mid of biztrip✨

A fantasy prompt generator that is trending in FB and I made an Assassin Sankta Hachura based on the prompt!

Added some shadowy stuff because of the “Shadow Meld” and the ball is his “Smoke Bomb” that can be melded with the shadow.

2 11

アルカナ・ファミリアのFB読み返してたらデビト今日が誕生日なのね

0 1

会社員時代の同僚が誕生日!というFBのお知らせが届いたので、プレゼントにLINEスタンプ贈った。LINEスタンプちょっとしたプレゼントに丁度良い。

https://t.co/Vfa65H4W3t

何年も会ってない人にサクッと贈れるし、安いし、使えるし、もらうとちょっと嬉しい。

1 1


いつ祝っても間に合う!!!

128 858

Suggestions from FB fans

20 140

FB粉專九週年畫小北棲的原因是因為粉專創立後上傳的第一張圖就是小北棲(
畫小北棲的原因是因為
粉專創立後上傳的第一張圖就是小北棲
(1/3)

33 363



遅れたー!ギリセーフ!
40歳おめでとうございます!
これからも大好きです!

16 72

FBさんお誕生日おめでとうございます!!!!!!今年も元気いっぱいでどうか健やかにお過ごしください!!!!!!!!🍰🐟🎂🌟🚀🪐💫🎹🐟🎉🧁🎁


48 291

FB777さんお誕生日おめでとうございます!大好きです!!


104 615

Met malem semwaa mau share wip sender, mnrt kalian Art! style begini masih termasuk anime style atau semi realis? Btw ada yang maw ber☁️ dengan sender? Akun sender sedang sepiiii skali janlup fb yaww dn sender ada emoji ❄️

0 4