画質 高画質

Todavía es martes...😅

Menos mal que siempre podemos recurrir al GOOMER de Nacho Moreno y para alegrarnos el día.

3 24

Wait I'm stupid but also the smartest MF ever

It just hit me how much the two rival characters in my story have complete Contrasting Colors in almost everyway:
- Main Color
- Power Color
- ALMOST hair color
- Eye color (?)

I love my OCs fr dawg how come this never clicked LOL

4 23

Who’s the smartest outta these guys/who outwits the others

23 324

DEATH BATTLE! Marluxia VS The Smartest Reddit User

0 6

Vincent got six lines. It must be because the nurses think he's the smartest in the group. Hell, he even goes to chess club.

2 5

Honestly, the best quote Cerberus ever said was `You're the smartest guy I ever met... but you're too stupid to see... He made up his mind ten minutes ago. Do what you gonna d-`

This is why Velma is the show of all time! Vravo Bince!

20 533

OH BOI! Skullter PNG 1.0!!!!
Hecho por la waifu: 💜🍩
manteniendo humilde la cifra y debutando el Martes 7 de Febrero!!!! >:3 los tkm

10 16

Meet Dainty 🐶

Dainty is the smartest of the bunch. She always loves to learn a few new tricks or solve a good puzzle.

Generally doesn't like to get her paws dirty 🐾

297 346

DAY 2: Michael Holt aka Mr. Terrific! Mr. Terrific is the 3rd smartest man alive and embodies his predecessor's slogan of "Fair Play". He is currently the leader of his own team, the Terrifics. hope you have plans for him because he's great.

23 81

Nikki Dubs - OC with Sylveon Bunny Suit.
(Realizado en stream el pasado Martes)

3 13

Sigrun, my dragonborn warlock is my main girl! She is curious and quite sweet, but not always the smartest. But she has a very big heart... I just think she's neat!

1 4

Blowing lifeguards isnt the smartest idea this lil bat had, but I can guarantee nobody got harmed during this session!
CM for

61 316

One of my favorite quotes I've made up
"If you're gonna do something stupid, commit and do it the smartest way possible"

0 0

Buenas nuches a todos,solo vengo a decirles que los directos de esta semanita estarán super bien y sobretodo el del viernes,ya que solo estando a martes ya tengo muchas cositas guays que contaros y aparte tengo los 6 emotes nuevos para el canalsito uwu.
Os dejo una nyra chibi

4 16

Muy buenas tardes que tal su martes está tan genial este día pero está también muy tranquilo

0 7

🔸Encuesta revela que Claudia representa los valores de la 4T, mientras Monreal asegura que pensar diferente no es estar en contra del Presidente. 👇🏻 https://t.co/OnoRd33J1K — 🖌️ Cartón por

10 15

Bueeeenas! Qué tal? Yo estoy cansada y eso que solo es martes 🤣
Por cierto, mira que terminé hace tiempo esto, pues hasta ahora no lo subo(soy un caso)
En fin, para vosotros💖

13 21

HOY ES MARTES DE ROMCOM 🤑🤑🤑🤑🤑

76 764

Buenos días y feliz martes a todos los amantes del arte y la cultura general.

"Colina Roja y Concha Blanca"
(1938)
🎨Georgia O'keeffe.

6 12