画質 高画質

皆さんおはようございます!

昨夜はご心配をおかけしました...🙇‍♂️
寝て、完全とは言えないものの復活しました

今日は、16時から恵比寿で同窓会です!
10年近く会ってない人も来るので楽しみです
(今日は失敗しないように気をつけます...)
幹事をやってたりして...w

1日頑張っていきましょう!

0 37

Some Mrs. Petunia fan art for
- I do not know much about this character, but I'm willing to bet she's got some great persuasion skills ;) (reposting again because I'm an idiot and forgot to attach the image...)

9 68

Holy crap a FNAF reference!!!!0

(This was originally meant to be a shitpost but idk I might actually expand on this...)

2 6

i actually have some art of her with teeth ig (even the first drawing of her.....) but for the most part i draw pumkat with a :3 that can't change. We love not being consistent

1 5

Doma no drip~

Capítulo novo da edição 3 de Magh já foi publicado, pesquisem por "Magh Fliptru" em seu navegador caso queira acompanhar!
(Por favor, leiam, dá trabalho fazer ;- É de graça pra ler...)

3 10

Oh no, he's only gone and gotten into the dressing-up box again! (And we thought we'd managed to successfully hide it after last time, too...)

0 6

Oh, I didn't see this question! Sorry Aono. As I illustrated, Golan's early infant state would probably look something Roy's (possibly without the mouth, but I thought it looked cute...)

As for how they went from this to their adult states, I might try to illustrate it later!

3 19

현생(...)+트라이건 보느라 뜸했던... 물론 블리치 여전히 사랑하고 있습니다 막 1부 완결난 트라이건 스탬피드도 많관부

41 143

(一応直したが...やはり違和感...)

2 8



(あっ、目が合った....うぉぉーありがとう😭今日一日がんばれる.....)

1 5

보정이나 두상 배우고 싶어요!
(보정을 너무 못해요...) https://t.co/GBN2g67k45

0 1

速水「小峠の兄貴の手作りケーキうんまぁ💖 」
小峠「速水、誕生日おめでとう(後ろから小林の兄貴が近づいてきているのは言わないでおこう...)」

39 231

aiイラスト化って凄いなと思いました
左上が元の画像(10ヶ月前)で、右が左下のやつをさらにイラスト化したやつです
(もっと上手になりてーなー...)

0 8

息抜きに久しぶりにドット絵を描いたっ!
My代理です。このぐらいのドット絵ならば片手でマウスをポチポチして描けるのが良いですね。
(恥ずかしながらハッシュタグもつけて投稿してみます......)

2 5

(ぐっ、思ってたより...)

15 81

[[GIVEAWAY!!]]#vtuberfr

✨️1 gagnant,e✨️ d’une illustration complète

Pour participer:
-Like + Follow+ Retweet
-Mettez votre model vtuber + idées/demandes (pose, fond, etc...)
(max: 2 autres vtuber en plus du votre)

Fin des inscriptions le 14 avril!

9 15

(ステージ祝いなど描きたいアンデラ絵のバックログやばくなってますが)
今ループ終盤のJK JDの妄想で マカロン名店へ道を尋ねるお嬢学校留学生と地元男子で。

「その店チカラの家に近いだな」
「も、もし良ければ店まで案内するよ///」
(...)
   

7 31

Pas de participation cette année aux (la fatigue, tout ça...)
Mais je tenais au moins à faire une illustration sur le thème proposé avec la contrainte

Et quoi de mieux que l'actualité pour ressortir une version personnalisé du 👌

https://t.co/6yJX3dSc1h

2 13

Jul 24, 2015. By: matte123456
[1 Yeah!] [0 replies] (EU)
https://t.co/48BuijaspM
"Link in forma Deku(un pò sovrappeso perche ho usato un Togepi come modello...)"

0 0

・あいるです‼︎
・呼び捨てで‼︎
・タメ口オケです!(タメ口の方がやりやすい)
・8/10
・瑞希、sans(ゲームのキャラ)
・あまり無し
・代理です!(いい画像が無かった...)
・これからも仲良くしたいです!

0 1