//=time() ?>
皆さんおはようございます!
昨夜はご心配をおかけしました...🙇♂️
寝て、完全とは言えないものの復活しました
今日は、16時から恵比寿で同窓会です!
10年近く会ってない人も来るので楽しみです
(今日は失敗しないように気をつけます...)
幹事をやってたりして...w
1日頑張っていきましょう!
Some Mrs. Petunia fan art for @subhuemanart
- I do not know much about this character, but I'm willing to bet she's got some great persuasion skills ;) (reposting again because I'm an idiot and forgot to attach the image...)
@SadSkeleton95 Holy crap a FNAF reference!!!!0
(This was originally meant to be a shitpost but idk I might actually expand on this...)
i actually have some art of her with teeth ig (even the first drawing of her.....) but for the most part i draw pumkat with a :3 that can't change. We love not being consistent
Doma no drip~
Capítulo novo da edição 3 de Magh já foi publicado, pesquisem por "Magh Fliptru" em seu navegador caso queira acompanhar!
(Por favor, leiam, dá trabalho fazer ;- É de graça pra ler...)
#artist #comic #webcomic #mangá #quadrinho #artistsontwitter #originalcharacter
Oh no, he's only gone and gotten into the dressing-up box again! (And we thought we'd managed to successfully hide it after last time, too...) #jinx #arcane #leagueoflegends #comics #comicart #comic #comicstrip #indiecomic #indiecomics #zine #smallpress #webcomic #scifi #geek
@kyzyy79_p Oh, I didn't see this question! Sorry Aono. As I illustrated, Golan's early infant state would probably look something Roy's (possibly without the mouth, but I thought it looked cute...)
As for how they went from this to their adult states, I might try to illustrate it later!
速水「小峠の兄貴の手作りケーキうんまぁ💖 」
小峠「速水、誕生日おめでとう(後ろから小林の兄貴が近づいてきているのは言わないでおこう...)」
#速水泰輝誕生祭2023 #バグ大アート」
aiイラスト化って凄いなと思いました
左上が元の画像(10ヶ月前)で、右が左下のやつをさらにイラスト化したやつです
(もっと上手になりてーなー...)
息抜きに久しぶりにドット絵を描いたっ!
My代理です。このぐらいのドット絵ならば片手でマウスをポチポチして描けるのが良いですね。
(恥ずかしながらハッシュタグもつけて投稿してみます......)
#ドット絵 #pixelart #イラスト #illustration #アトリエまーじん
[[GIVEAWAY!!]]#vtuberfr
✨️1 gagnant,e✨️ d’une illustration complète
Pour participer:
-Like + Follow+ Retweet
-Mettez votre model vtuber + idées/demandes (pose, fond, etc...)
(max: 2 autres vtuber en plus du votre)
Fin des inscriptions le 14 avril!
(ステージ祝いなど描きたいアンデラ絵のバックログやばくなってますが)
今ループ終盤のJK JDの妄想で マカロン名店へ道を尋ねるお嬢学校留学生と地元男子で。
「その店チカラの家に近いだな」
「も、もし良ければ店まで案内するよ///」
(...)
#アンデラ #UndeadUnluck #ジュイス #重野力
Pas de participation cette année aux #23hDeLaBD (la fatigue, tout ça...)
Mais je tenais au moins à faire une illustration sur le thème proposé avec la contrainte
Et quoi de mieux que l'actualité pour ressortir une version personnalisé du #ThisIsFine 👌
#art #traditionalart https://t.co/6yJX3dSc1h
Jul 24, 2015. By: matte123456
[1 Yeah!] [0 replies] (EU)
https://t.co/48BuijaspM
"Link in forma Deku(un pò sovrappeso perche ho usato un Togepi come modello...)"
@micochi_314 ・あいるです‼︎
・呼び捨てで‼︎
・タメ口オケです!(タメ口の方がやりやすい)
・8/10
・瑞希、sans(ゲームのキャラ)
・あまり無し
・代理です!(いい画像が無かった...)
・これからも仲良くしたいです!