//=time() ?>
Sketch drawing stream after work?
Pretty good day at the ol wage cage today so come hang out at ~8 Eastern while I doodle out some ideas before I forget them!
【サークル参加します!!】08月17日(大阪)GOOD COMIC CITY 31 大阪 内 ウシピョン!!| #イベントGO_赤ブー https://t.co/A0h5urSsvh
こちらでも表明。🧡🐮🐰🖤
Some... unknown individual taking an L(OL) for the greater good :D
I love her bravery. What a big chad :)
Also there is something in Fanbox and Patreon for what happened next :)
【サークル参加】08月17日(大阪)GOOD COMIC CITY 31 大阪 内 忍FES. 32
うまくいけば勘くく🍡📛新刊がでます余裕があればアクスタなど用意したい気持ちです🎶よろしくお願いいたします。
https://t.co/9xFsHBxBbl
First small drawing for artfight, it's a good warm up for comms c:
#artfight2025 #artfight
#2025年自分が選ぶ今年上半期の4枚
毎日投稿に焦りすぎて今年はちゃんとした作品らしい作品を1枚も描けていない!
このやり方はダメだー!
I've been so focused on posting every day that I haven't painted a single piece that looks like a work of art this year!
This approach is no good!