画質 高画質

A piece of process (I suppose, I'll finish her tomorrow, max - in 2 days). ✨

0 4

これです〜!
写真のみたいにキャップ式/ノック式の両方があるんですが、
キャップ式の方がペン先(というか軸?)がしっかりしててめちゃくちゃ描きやすいのでオススメです!🙌

ちなみに、前に描いたプロトキラーの絵がまさにSigno+透明水彩です!

0 0

I just listed "Bella Signora" on foundation inspired by the most beautiful Italian and International actress , this painting is totally imaginary , check out high quality from this link
🟢 https://t.co/wa3QOfCWR8🟢

31 107

"wsadze ci ta gnosis w dupe"

33 227

Altura - 1.54
Edad - 🐁
Tamaño del pie - 23
Signo - Sagitario
Mbti - INFJ-ISFJ
Tatuaje - 0
Piercing - 0
Color favorito - rosa, amarillo y verde
Serie fav - no se
Animal favorito - Ratas, cabras y peces
Comida favorita - spaghetti y filete
Bebida favorita - Agua https://t.co/oM81lPiVsk

0 0

SPOILERS!!! ARCHON QUEST INAZUMA

I made this a month ago

339 1361

SkebにてsignoAAA
)先生に描いてもらいました、ああああ先生()作、「俺が魔法少女になるんだよ!」の主人公ブルームスターです
自分の脳内にある、自分の理想のブルームスターを超絶画力で出力して頂きました
作品ページはこちら→https://t.co/pqkXcCHKy1

21 58

¿Cuál es vuestro Esper favorito de Final Fantasy XII?
El mío es Adrammelech porque es el de mi signo, pero además su diseño de cabra voladora me gusta mucho.

10 132