画質 高画質

おはようございます👋
🌿木曜日🌿ということで木曜担当のエルフたん

今日も2ページえちちマンガ出せるようガンバリマス(まだどんなシチュにするか悩み中...)

3 27

Rawry! I made her very spontaneously for a DND campaign as an attempt to diversify my end OCS (I typically only make Twink elves...) And I fell in love with her 😭 https://t.co/wAGogHHFDJ

0 1

약 2달 ... 많은 일이 있었고... (4월 20일.. 내 데뷔작 런칭.. 많관부...) 그리고 차기작(ㅋㅋ) 작화 수정하면서 리얼 투고용 원고 준비중 ... https://t.co/pduA7DpWuj

39 69

this series still has a chokehold on my heart but at what cost (the world's most barren tumblr tags and the first page on ao3 has fics from 2017....................)

0 4

azem hair:
she has white-blond hair dyed pink (hythlodaeus Couldn't Stand being the only one with colored hair in the trio, so she agreed to his request of dyeing her hair! emet on the other hand...)

it fades back to white though later on as their friendship slowly drifts apart.

0 27

久しぶりのお絵描きで練習しながら思い付きで適当に描いている(いつもか...)のだけど、おにいさんのレース服の新しいデザイン、やっぱり細かい部分がわからない...。ベルト位置は多分もう少し上だと思うけど。

4 146

New party faces will be minted on 25th of March🎨

Party Faces keep evolving with every new drop🥂(New backgrounds, cosmetics, drink options...)

Moreover Each one is 1/1 arwork🔥Hurr up! Check Collection out🚀

https://t.co/05ELYqhVW0

2 8

( ᷇࿀ ᷆ )ウチはここまでや...
!!Firoちゃ...
(Firoちゃんの髪と服が......奉納品の間に.....)
( ᷇࿀ ᷆ )あばよみんな...
Firoちゃん...!
ドス ン☆
Firoちゃぁぁぁ
参拝者様達(まだ積めるな...)

24 104

อันนี้พี่น้อง รู้สึกว่าทั้งคู่เข้ากะเอิร์ธโทนแปลกๆ //และไม่เคยมีคาร์สีอบอุ่นเพราะฝืนตัวเองมาก เดี๋ยวจะพยายาม(...)

0 1

(今描き途中のものも添えておきます....)

0 12

🐈‍⬛🌸✨ เจ้าแงวเรียนจบแล้ว!

also เสียงในใจนนก.: ชั้นจะไปเดบิ้วท์เป็นสาวลอนดอนแล้วจ้าา ลาก่อนฮาบาทากิ!!!🔥🔥🔥(.....)

6 4

🎤📕強化週間3日目
エスケプ(📕さんが持ってるのは松明ダヨ.....)
今日はやる気があったからデジタルで.....

1 13

戒指好閃(畫錯重點

但感謝這個戒指特寫,終於解惑樣式和顏色了,官方圖片一直反覆畫錯不然就是根本沒畫🤧發瘋

然後我先押我是被關著的那一方(比如要我親戒指之類的...)雖然越看越覺得他被關也不是不可能??
但這個cg畫得真好,總算有點正經惡魔的樣子了🥹(被打

0 0

javaは全く反応無さそうな感じ。rubyは当然ルビー色になります。perlはpearlとは違うので反応も違いました(下)。
pythonはニシキヘビができるので作ってて心が折れました...(ちゃんと絵になってれば良いんだけど、破綻した蛇の絵は無理...)

0 0

오프닝 공개및 실트기념 합니다
오프닝에 사라 없는거 보고 확신했습니다 시즌6에 뭐 뜬다고(내년을 기약하며...)
이가은(샤를리엔) 인외메이트 드림 팝니다
귀도염에 미친여자입니다 염사라 남매이길 빕니다
적중률은 낮지만 자꾸 뭘 먹이려 들지만 먹으면 빠져나올 수 없을겁니다

4 10

"For Nika, AI doesn't replace anything, it just complements it. 'I sepend anywhere from five hours to two full days to create a work. (...) I put my heart and emotions into this painting, so why isn't it art? My works evoke emotions, (...)"
in

3 6

(これ数ヶ月ぶりに描けた途中のやつね...ふぉろあに見て見てするね...)

0 5

(겁나숭해 블락만은.......)

0 2