画質 高画質

For my friend~~

我畫得有夠久,想說就差一點就差一點,結果就又熬夜了;可是又很想把它畫完阿@@

1 12

Finalmente, un poco de sombreado y color!
Sigo vivo señores, ustedes tranquilos...

1 2

Yeah idk what I'm doing but it's late at night so take some oc doodles
[Amala>pink] [Damien>blue] [Keiji>yellow]

2 4

Otra vez la ranita, perdón ya le tomé cariño
Vivi

La peluchito

1 4

落書きその70
ペン、アルコールマーカー
久しぶりにペンでの自動書記からのなんだこれ。

0 4

Yesterday was a rought day. Thanks everyone for your support though 🫂 Let's just sit there and have a cup of nice coffee with Pritchard

17 47

Realmente odio a las personas que nunca se callan y que a huevo quieren llamar la atención (눈‸눈)

0 1