//=time() ?>
@SkurpySocial 🔥 3 of my collections 🔥
🔥Das-HOTHeadZ - https://t.co/6rnyL7d8Or - Floor price 0.002, 🔥 ONLY 2 LEFT to get a Free Das-HOT-Head!
🔥INagotchiHHZ - https://t.co/ZDiFvrDAqC - floor price 0.002 7/15 SOLD, next Floor = 0.0055!
🔥 Da-Famalams- OBJKT - https://t.co/6TfsqBerov
/lt halo selamat malam, boleh tolong bantu pilihin dari 2 buku ini? soalnya budget cmn cukup buat 1, terima kasih 🙏🏻
selamat malam, tolong sebutkan password nya Grand duke?
“tolong berkati aku”
JIAAKKH KETAGIHAN KAN LO 😭🙏🏻 gepeng curs3d bl3ssin9 di ijo
Art! // selamat malamm ingin setor karya baru// ada yg mau berkawan :'D?
Nanti malam gw seorang vtuber yang jadi vtuber lagi di vtuber simulator... belajar jadi vtuber untuk vtuber
Senin, 14 Maret 2022 jam 19.00WIB
🔗https://t.co/QqL0IBd5tt
#SenaRedo #VTUBERSIMULATOR #SIMULATOR #Vtuber #VtuberID #ENVtuber
SIAPA YANG SETENGAH DUA BELAS MALAM JEJERITAN LIAT MODEL RAMBUT ATSUMU? 😃😃😃😃
FIX BANGET INI MEREKA EMANG NYALONNYA BARENG 😃😃😃😃
SINTING BANGET 😃😃😃😃
RHA SUMPAH LO GAK WARAS!! TAPI SAKUATSU CANON 😃😃😃😃
Selepas 25 tahun berkecimpung dalam sukan gimnastik, gimnas negara Farah Ann Abdul Hadi akhirnya mengumumkan persaraannya semalam.
Farah antara gimnas negara yang paling berjaya di Sukan SEA apabila meraih tujuh emas dalam 3 penampilannya.
Selamat bermalam minggu sobat gepeng! 🥰
#KriptoKidd 299/297/296/291 sold! give burst of applause to @Thenameisfadhli for having this 4!👏🏻👏🏻👏🏻✨✨
wish you a good health, wealth and success brother🤲🏻✨Lain macam ini malam👏🏻🤣
thankyou so much and stay safe, stay awesome brother!🙏🏻🔥
Ketupat rendang sila nikmati kawan, penat memasak malam ke pagi.
WIP, sampul raya 2022 (commissioned)
// yume , kaoshii
I-iya ini pre-pre-pre-preorder risolnya kakak
Selamat malam minggu *hilang*
Art by : @.pgngigitritsu
@DewEnjoyer MALAMAR GAY SQUID
(Also these totally real pokemon)
GM Semua! Siapa yg missed NekoGirl's Chef Series semalam, worry not, 2nd Batch is here! Each for 0.03 BNB! Meh sarapan dengan Chef Neko! Jangan risau mesti sedap punya! 😆
https://t.co/3qPxft9ph6
RTs are very much appreciated! Thank you supportive Pentasians! ❤️✨✨
malam art! aku mau tanya kalo open commission kaya gini kira kira pricenya berapa yaa? kalo sekitar 200rb kemahalan atau pas? thanks in advance sebelumnyaaa