//=time() ?>
【サークル参加します!!】08月17日(大阪)GOOD COMIC CITY 31 大阪 内 Dear Butlers GD2025| #イベントGO_赤ブー https://t.co/eWLFwetNx2
グッズ中心で参加します…!!✨✨
Yes, people, it was that good~🫰😌
🐰🍑
【サークル参加します!!】08月17日(大阪)GOOD COMIC CITY 31 大阪 内 青春エゴイズム 14| #イベントGO_赤ブー https://t.co/rInLgj3ohj
Some closeups. Tbf I still can’t get Korra’s side profile right but yeah, good enough for now.
おはよう and Good morning!
彩色段階が完成間近…というかほぼ完成ですね💦
でも背景がまだ決まってないのでこれから考えて描きたいと思います。明日どんな絵に仕上がるかお楽しみに✨
#WIP #illustration #SCCiel
I've started drawing things for merchandise outside of work hours. This would be for a keychain. Do you think it's a good idea? Would you buy it? I want to open the option to purchase merchandise of my art before the end of the year. Thank you for your support.
【サークル参加します!!】08月17日(大阪)GOOD COMIC CITY 31 大阪 内 学園の六徳| #イベントGO_赤ブー https://t.co/gORp8FnfYc
留伊で参加です!
ようやっと本が出せます!!
東谷さん@azmsmmt とお隣です❣️
がんばるぞ〜〜
Well, I'm a bit concerned that it's KOH-BOKU that's coming out next, not old man yaoi onsen story. ......
And that old man yaoi onsen story hasn't been read yet ...... I'm still freaking out.🤖
All I know is that Old man yaoi (おじおじojioji)is good.
新刊出せるように頑張ります!💪
【サークル参加します!!】08月17日(大阪)GOOD COMIC CITY 31 大阪 内 GRANDLINE CRUISE 35| https://t.co/Whh0ICAy21