//=time() ?>
I couldn’t get it out of my head so I had to draw a continuation, first time drawing starlord and mantis btw💥🤸
#rocketraccoon #Starlord #Mantis #gotg #GuardiansOfTheGalaxy #MarvelRivals #MarvelRivalsfanart https://t.co/5IhMdjac7f
#リーフの1日1回ポケモン解説
カリキリ
英語名:Fomantis
図鑑番号:753
分類:かまくさポケモン
タイプ:くさ
高さ:0.3m
重さ:1.5kg
特性:リーフガード/あまのじゃく(隠)
進化:カリキリ→ラランテス(朝〜夕にレベル30)
Idk why but I like drawing mantis like a little creature idk
#MarvelRivals #GOTG
do you think the base of the mantis antennae have the texture of a boner cus it's fleshy
Adam Warlock, my alt Strategist aside from Loki and Mantis #MarvelRivalsfanart
First time doing this :V. Hmm, what do you think?
And I got even more inspired when I remembered that female mantises eat the male.
@KiriSuna1617 El primer piso de SAO es en el episodio 1 y 2
En el Episodio 3, Estamos en el piso 11 (Taft)
Luego estamos en el Bosque Sunshine del piso 20 donde pelean con mantises asesinas
Después, van al laberinto del Piso 27, donde por culpa de ducker, mueren en la área anti-cristales
I love Mantis but I want a skin where they go in on the Bug Eyes like her concept art
Art! Halo💫 Aku lagi bikin webtoon bertema wayang buat Tugas Akhir. Sekarang masuk chapter 3. Genrenya utamanya Kerajaan dan Romantis. Ada bumbu aksi dan fantasinya. Kalau suka, jangan lupa tambahkan ke favorit, ya. Terima kasih. Semoga bisa menghibur 💐✨
Gambar paling romantis yang wa punya cuma gigitin ketek Seth https://t.co/STuJ9zRbfm
Day 26, mantis shrimp cyborgirl. Extra colour drawing for the long weekend #drawgust #cyborg #cyberpunk #mantisshrimp
ngl, i love these weirdo mantises (might show their wifeys next time, but they wont be a major part in the story :'D)
Man our electricity is wilding this month, they wont let me cook about the Mantises lore (Will post this only at Baetr0n)
Tp kiis rnis sebagai dinamika yang dikapal2in (hc romantisasi) are so funny, bekos enih si boncel btulan dikejar sm 2 cwok kesurupan???
Dan dia??? baru sadar?????