//=time() ?>
@Nomo_boy243 @SLOplays It's the limited colors
In the manga, you know how there are full color pages alongside the regular ones?
It's kinda like that, only the color palette is reduced to a couple shades of red and gray.
La iglesia de las cuatro paredes - Capitulo 1 - 1/7
Una nueva historieta original llega para ustedes.
La publicaré toda de una en vez de hacer día por día como antes.
Total, el alcance que tengo con esta red a día de hoy es una mierda, así que seguramente a muy pocos le llegue.
Hello to the new friends who have been following me from AFA, thank you for your support✍️
"Dressed in red, drifting in darkness - beauty the ocean can’t consume."
#Arknights #Skadi #SkadiTheCorruptingHeart
#アークナイツ #明日方舟 #スカジ #ArtistOnTwitter
Fixed, forgot Brid's Ark Express tattoo and Zani's pale red highlights https://t.co/2wlIsleJdo
The character who appears this time is the Red Wolf Girl! She officially appears in the comic version now, and she has already shown up several times in the supporter-only images. Due to unfortunate circumstances, she ends up being isolated in the place where the fox girl lives!
@Artistreccs Not exactly my reddest piece but her dashing her way from Mars is pretty red
When I saw the animation wasnt red, I thought omg I’m going to have to spend more to get it 😱
But then Sylus came home immediately AHHHH
Got the set in 80 pulls, I feel so blessed!!! 🥰🥰🥰
昨晩無事Red🟥Stage後半戦、クマイベ🧸ガチ走り終了👏
本当に皆様ありがとうございました‼️後半戦もまた歌うまの方々が多くて、最後のラスランでは語ってしまいお恥ずかしいw イベもグループ3で7位を取り10位内入賞で終了👏
パネルも4つ開けられました👏
これからもまた私と仲良くして下さいね😆🎉 https://t.co/ilo11FRAlU
KGM歌謡祭🎤3日目Red🟥Stage
前半戦終了!!
急遽歌凸開催してみたり、ほんとRed🟥歌うまさん多い日でございます👏
18:30から後半戦行きマッセ!!
気合い入れるでっ!!! https://t.co/I7dxpeZIV3
あと2時間程で、千秋楽3日目KGM歌謡祭Red🟥Stage開幕🎉今夜は歌フェス自体初参加の方、歌フェス常連の歌うまの方々が目白押し‼️
ぜひ頭から盛り上がっていきましょう‼️クマイベ🧸ラスラン‼️
洋洋くんが体調不良のため欠席→休憩になります https://t.co/q1Kf2DOrVI
💐 ᴅᴜsᴛᴇᴅ ɪɴ ᴘɪɴᴋ ʟɪɴᴇ-ᴜᴘ 🎀 ɪɴᴅɪᴠɪᴅᴜᴀʟs
Peach Oolong Love-bird 🍑💌 ┇ https://t.co/w1FmxObGRn
Pink Tulip Sheepy 🌷🐑 ┇ https://t.co/f2ZSAhmE7x
Red Rose Butterfly 🌹🦋 ┇ https://t.co/9H2R3uZ7vv