Tonight I'm back on Twitch (9 PM CET) for another French soirèe, this time we're bringing the heavy hitters with Ubi Soft's B.A.T. (and possibly its sequel too), plus other minor titles from the company.
Come check out the goodness on "thegenesistemple", link in next tweet.

5 28

: Ouistempo, Luxray et Moumouton seront édités prochainement en Funko Pop! Pokémon

32 422

리비오도 그려봄🌪

14 28

Desenho q fiz do meu personagem para a mesa de mestrado por

INCLUSIVE, essa sexta está prometendo ter sessão!!

nome: Sastiel;
raça: Aggelus;
classe: Guerreiro;
Devoto de Arsenal.

4 18

Stempion, the grass-type starter of Amagua.

2 6

Tonight I'm back for some more French Twitch shenanigans. I will 100% play more ERE Informatique's Crash Garrett on Atari ST cause I love its weird design narrative. It also talks at you in weird Speak & Spell fashion.
See you at 9 PM CET on "thegenesistemple".

3 32

❗️Emergency Art Commissions Open❗️

My dog was diagnosed with Canine distemper. I highly need funds for his meds and vet checkups, please help.
First come first serve. I will open 5 slots for now!

RTs are highly appreciated!! 😭

15 9

"Essa cidade precisa de um vingador... então eu serei o Vingador da Val"
Foi foda, mas foi comico. Sempre que falo esse nome eu lembro da cara da Kat HUAHAUHU

3 37

Trigun Stempede 开播还有1日!!!
【怖がらないで,前へ進め。】

4276 12086

The start of a new year and it could be the start of your journey becoming a Knight with us.

11 26

"Hoje eu fui pego, pelo Fim dos Tempos
e não vou fraquejar mais 🎤"
"Hoje eu ja sei, que esse é o meu momento.
Na maior das Capitais!"🎵
Quinta é dia de FdT né não? haha
Ultima do ano 🫶🏻

10 81