//=time() ?>
Alright easy one and done ARAM for the skins.
In one sense I got my ass carried.
In another, I was the sole "no" vote for an 8 minute surrender so I'm inarguably *the* reason we won that game so I'm taking full credit.
@CestDommage You know I usually do stay upp at 4 AM playing Aram with the boys LMFAO
Ayer estaba jugando Aram, me salió Gwen y recordé que tenía un dibujo pendiente de ella, me gusta mucho la historia y la estética de este campeón. Espero les guste 💙
#leagueoflegends #gwen #gwenlol #fanart #creadoresdelollatam #draw #illustration #leagueoflegendsfanart #可愛い
You’ve met the creators of the 2021 Caldecott Medal Winner WE ARE WATER PROTECTORS, now meet the designer who helped put it all together, @aramkimart! Aram shares more about the creation of this stunning picture book here: https://t.co/fARgdACkRT #NativeAmericanHeritageMonth
El unico emote que me hace enojar en ARAM pero ahora lo conseguiiiiiii! hahahahha 😎😎😎😎
@tos
おんなのこ同士でいっしょにlolしませんか!
たのしくわいわい遊べるおともだちがほしいです(。☌ᴗ☌。)♡
aramだいすきです!
サモリフはまだまだ初心者です( •̥ ˍ •̥ )
気軽に声をかけあえたらうれしいです~
ぜひよろしくおねがいします!
#LOLフレンド募集
#LoL
今日のお勤めが終われば待望の2連休だ!
午前中乗り切ればほぼ勝ち、私は頑張りましぇん_( _´ω`)_
今夜も20時くらいからアラムンジャー(参加型ARAM)出動予定なので、よろしくね ( ゚∀゚)o彡 ゚
#おはようVtuber
La seule stratégie nécessaire en ARAM : toujours prendre la boule de neige ! ❄️
@Caelysillu mène la charge dans cette BD ; on la suivrait n'importe où !
الخطة الوحيدة النافعة في ARAM هي الهجوم! 😤
هذا المشهد الطريف من إبداع @Caelysillu احتفالاً بوصول ARAM كنمط دائم في اللعبة!
The only plan you need in ARAM: always take the snowball! 😤
🎨: @Caelysillu led the charge on this comic—we’d follow their call anywhere! 💞
El único plan que necesitas en ARAM: ¡siempre escoge la bola de nieve! 😤
@Caelysillu creó este cómic. ¡Seguiremos su llamada en cualquier parte! 💞
Continúa ⬇️
@shinjoao @7mb_yut O único plano que você precisa no ARAM: sempre pegar a bola de neve! 😤
@Caelysillu liderou a criação desse quadrinho — confiamos no seu talento para nos guiar em qualquer direção! 💞
Finally on the LoL NA server ! xD if anyone wants to play sometime dm me and we'll add each others!♥ (I'm a very casual mainly aram - some normal games player)
-this is also for the EUW players ! Don't hesitate, just tell me which server you're on-
【#piapro × #赤い羽根共同募金 コラボ10回目記念SP企画✨】
🪶赤い羽根共同募金運動開始まであと4日🪶
コラボ7回目(2018年) #雪ミク 部門 最優秀賞 ARAM様 からお祝いイラストをいただきました‼️
素敵なイラストありがとうございます☺️
#初音ミク #支えあうココロ未来へ
Un Fanart de Samus Aram y este es especial porque es para el cumpleaños de alguien que quiero mucho.
.
.
.
.
#metroid #SamusAran #fanart #samus #nintendo #digitalart
たこえふコラボ #描けARAM
ありがとうございました!!!!
参加も視聴もありがとう!とっても楽しいいべんとになりました!!
コラボしてくださったえふぴーさん(@fp_jp0830
):https://t.co/07rR0fEpHl