//=time() ?>
“Merry Christmas to everyone”
~ Prompt by danilazara #MidJourney #AiArtwork
I’ll never forget the original season 1 finale where Raven would’ve gotten training from Kory in Azarath and fight with purple projectiles and use her soul-self!!!
amazarashi『季節は次々死んでいく』MV風の村雨先生
ジャンケットバンクにどハマりしているという説が有力です。
同じ誕生日の人が推しかどうか賭けません?
私の誕生日は1月6日です。この情報は無料です。
#ジャンケットバンクFA
#村雨礼二
@Adialeee J'add qlq dessins supp vu que c'est visiblement Armin qui a été pris sur la tierlist mais qu'il n'est pas encore passé !
Btw c'est il/lui en fr pas iel, j'aurais dû l'ad sur la ref :)
Les ref et le 1er dessin sont de moi, le 2eme est de LadyShazarashi et le 3eme de Anglerbunny
Alright folks, there's 3 Days left in February, Which means 3 days left in black history month.
let's talk about the cult hit we all talk about every year, with a little more exposition rather than unbridled excitement, eh?
Talking about Wazarai Shizuya's "BLASTER KNUCKLE"
#VTuberのおともだち大募集
声劇、シチュボ、音声作品台本、SSを書く物書き👻
百合、ダクソ、ロックマン、FE
リリス、アリスソフト、ガンダム、
ロボットポンコッツ、Dies、Fate、君のぞ、マブラヴ
amazarashi、花譜さん、神楽すずさん、雨森小夜さん、大浦るかこさん、聖飢魔Ⅱが好きです💀
「自分以外死ね」ってのは
「もう死にてえ」と同義だ
悪いのは俺か世界か
千鳥足じゃふるさとに
吹く風だって冷てえ
こんなんじゃ世間だって
いざって時にはつれねえ
🎵 しらふ
世界収束二一一六 より
Amazarashi
https://t.co/R8Tz0lMmgl