Comiket artbook on my Kofi shop. https://t.co/FVuBTJ6Hl6

515 4022

Comiket artbook has been added to my Kofi shop.
https://t.co/FVuBTJ7faE

391 3391

I have applied for C103!
I am going to focus on drawing a new Blue Archive illustration book this time!

0 1

久しぶりの雑談配信!夏コミの話とか最近どう生きているか話す予定~みんなはどうだったかお話聞きたいのでぜひぜひ~
time to zatsu stream! gonna talk about natsu comiket my daily etc come and join!

⏰JST 20:15~
【雑談】君たちどう生きてる?うちは元気【zatsu】 https://t.co/24OOdA7oi7

3 16

こんばんは。冬コミ申請しました!以前のアンケート結果通りアルヴィスを描こうと思います。受かると良いなぁ〜。#C103

Hello. I submitted my forms for winter Comiket. Will be drawing Alvis who won the poll previously. Now to wait for the results if I am accepted or not...

32 116

エース
Katsuragi Ace

コミックマーケットへお越しいただいた方ありがとうございました。
Thank you to everyone who came to my booth at Comiket.



403 1554

冬コミと秋例大祭の二次募集に申し込みました(¬‿¬,,♡)

I applied for circle booth of Winter Comiket and Autumnal Touhou Reitaisai

1 6

「コミケお疲れ様...雨、すごかったね...」

"Thanks for the Comiket... The rain was amazing..."

44 461

C103冬コミ申し込みしました!
本は未定ですが、実はニア本の代わりにゼノブレイドをテーマにした本を作るかもしれません!!

I applied for Winter Comiket!!!

43 284

「コミケみたいな暑い日はコスプレの下に水着を着てるよ~」

"On hot days like Comiket, I wear a swimsuit under my cosplay!"

164 1842

「C102お疲れ様ー、また次のコミケで会おうね♪」

"C102, good job! See you at the next Comiket!"

120 1239

Remember to use the hashtag if you visit our Sony Virtual Music Booth tomorrow!!

My slot is at 1:50pm-2:05pm JST at ORANGE Talk Stand.✨💙

I'm looking forward to seeing your letters and gifts as well! (Reminder to tell staff san who it is for!!!! <3)

14 75

明日はいよいよコミケ、暑さ対策をしてぜひ遊びに来てください!
サークル:サイレント スペース:日曜西1 と-17a

10 64

「今日はC102、コミケの開催日なのでコスプレしてみました♪」

"Today is C102, the day of Comiket, so I cosplayed."

192 1915

Comiket102は明日二日目西「BlackDwarf(は06a)」にて参加します。新刊「Bonyeer the Aromatic the Wolf's Night」と少々の既刊を持っていきます
As for Comiket102, I'm going to go the second day, at "BlackDwarf(は06a)", with the new Bonyeer comic and a few my comic stock.

8 43

すずはらのサークル、陽炎座の夏コミ用の新刊は 「たまには、昔の話でもしよう」オリジナルJUNE アラフィフおじさんカップル本vol.23 ¥600「HUG +KISS」 水星の魔女スレミオ、オールカラーコミック本 ¥1200 おじさんシリーズの既刊もあります。

17 29

【Announcement】
For a limited time during the Summer Comiket, we'll be selling a fan art book featuring My Hero Academia VS Spider-Man Villains!
https://t.co/kW6HURamTk

For overseas customers, you can purchase and have it shipped using the following services:
■ 「萌购任你购」… https://t.co/IYnsiHAUy4

90 553

I'm ready for my trip to comiket tomorrow.

9 62

2 COLLABS THIS WEEK AND COMIKET MEET N GREET THIS SUNDAY WOOHOOO see u at orange stage 1:50pm!! 💙

Oshi mark ✨💫
General -
Memes -
Clips -
Fan Name - Galaxy Gang

5 49