画質 高画質

こっちもかわいい、、なんならこっちのがかわいい

2 6

___今回も勝ちはもらっていくで__?__

__ほな 解散___ __

1 5

シオカラーズ!新曲好きだ〜

0 0

コジャケと休憩〜

99 902

マイイカちゃん泣かせちゃいました💧

16 174

イカタコ練習中ですが、こんな絵を描いてます!タコ多めですが、宜しかったら仲良くして下さい😳
ファボリツの反応巡回します!

2 15

I decided that Flan will be a vampire squid inkling! Which is why she has those little thingies on her head. After Patreon post, I will work on her sprites for streaming!!

3 7


顔描きたかっただけなのに全身まで描いてしまうあるある!

0 14

アズールレーン×スプラトゥーンのコラボイラスト(勝手にw)シリーズ🎨
節目の第十弾、元気っ子「サンディエゴ」のカラー&背景まで終わりました🎨
持たせた武器はノヴァブラスターです🥰







1 11

Sorry I'm late with my upload but here's my piece for ! Had the honor to draw the Goo Tuber card💕

15 102

tadinya gamau lanjutin tapi dibuang sayang

11 33